Senaste nytt

Kampanjer på hyrbilar till eurobonus

Renato

Medlem
Hej

Detta var länge sen jag gjorde men ska börja jaga i veckan.
Jag tänkte hyra en bil och undrar om det finns bra kampanjer ute, jag är mest intresserad av det som genererar eurobonus.

Tack för detta. Jag valde faktiskt Avis, sjukt bra pris, skiljde sig typ 150-250% kontra hertz och sixt. Fick trippla uppgraderingar med Avis. Brukar bara få 2. Plus att jag fick poäng.
Hertz har nog tappat det.

Någon som har samma problem som jag med att boka Hertz via sas-portalen?

Jag noterade att min bokning för idag var borta. Går igenom mail-korgen och noterar då att bokningen till idag inte finns där. Trodde först att jag hade missat att boka, men när jag nu gick in och bokade en bil lite längre fram i tiden märker jag att processen går igenom till 100% på sas-portelen men det kommer ingen bekräftelse från Hertz. Kollar jag på hertz.se ser jag att bokningarna går helt enkelt inte in.

Någon som har samma problem som jag med att boka Hertz via sas-portalen?

Jag noterade att min bokning för idag var borta. Går igenom mail-korgen och noterar då att bokningen till idag inte finns där. Trodde först att jag hade missat att boka, men när jag nu gick in och bokade en bil lite längre fram i tiden märker jag att processen går igenom till 100% på sas-portelen men det kommer ingen bekräftelse från Hertz. Kollar jag på hertz.se ser jag att bokningarna går helt enkelt inte in.
Jag har bokat 2 veckor sedan via SAS, bokning existerar och har SAS GOLD etc noterat i CDP. Så ifall det är nåt som gäller alla, så är det nyare än så. När gjorde du din första bokning?

Den som "försvann" (alt jag klantade till det) gjordes för ca 2 veckor sedan. Sedan gjorde jag en till i dag som definitivt inte gick in på Hertz.

Jag bokade idag, han ej fått någon mejl. Bara en snabb bekräftelse på sidan då jag bokade. Har ingen aning om vilket boknings-ID jag har

Jag har lärt mig ta ett skärmdump på bekräftelse sidan när jag bokar genom SAS sidan (som drivs av Melli). Där syns boknings nummer och antalet poäng man ska få.

Toppen