Senaste nytt

Kampanjer på hyrbilar till eurobonus

Intressant, även utan kampanj! 200€ hyra = 1800bonuspoäng och 900 nivåpoäng?
Och hyr man under kampanjen så dubblas/tripplas intjäningen? 500€ hyra x 3 = 13500 bonus och 6750 nivåpoäng?

Dock säger hemsidan 6 poäng per €:

Visa bifogad bild 164029

Är 9p/€ också en kampanjgrej? Mina valda datum faller mellan kampanjens datum...
Det verkar som att det stod 9p/euro när man gick in på en bil tidigare, enligt den bild @Anton Clausén la upp. Jag noterade också det.
Men nu verkar det vara justerat och det står 6p på alla bilar jag tittat på.

Det verkar som att det stod 9p/euro när man gick in på en bil tidigare, enligt den bild @Anton Clausén la upp. Jag noterade också det.
Men nu verkar det vara justerat och det står 6p på alla bilar jag tittat på.
För mig står det fortfarande 9ebp per 1€ när jag kollade att hyra från ARN 23-30/4

Attachments

• IMG_5772.png
    IMG_5772.png
    586,9 KB · Visningar: 45
LHR dyker upp som 9p per 1€ också när jag nu sökte på bilar mellan 30/4-7/5.

Europcar erbjudandet beror på hyreslängden. Krävs 7+ dagar för 9p/€, om jag minns rätt. Står gömd någonstans.

Nu har jag gjort olika sökningar och kommit fram till att 1 dygn ger 3 p/euro, 2-6 dygn ger 6p/euro och 7+ ger 9p/euro.

Så det är alltså inte 6p*2 om man hur ex. 4 dygn eller 9*3 för 9 dygn...

Om man nu som jag inte är så sugen på EB poäng så är ett tips att använda FBs variant.
JG får generellt bättre pris här än via SAS och LHs motsvarighet.

Update: Hörde av mig till SAS, där kundservice sa att det inte fanns något avtal för nivåpoäng, men sa att jag skulle kontakta Gold-support och Europcar. Så skickade ett mail till båda så får vi se vad dom säger. Tycker generellt att det är SAS' ansvar iom att dom marknadsför att man får Nivpoäng

Toppen