Senaste nytt

Kaffe och te ingår i sas go men vatten kostar pengar

Er det en svensk særegenhet, å dra strikken så langt?
Alt jeg skreiv var at; om man virkelig aldri fikk et glass vann om man ber om det, så kan man jo prøve ut å spørre på en annen måte. For vi er flere andre som alltid får vann når vi spør om det, i GO...

Men go ahead, om det er mer morsomt å dra det ut til noe som bare er useriøst og svada, I'm out. Det er ikke dette jeg mente, ei heller sa jeg det for at det skulle bli en harselleringsgreie.
Vad betyder harselleringsgreie? Försökt googla ordet men får 0 träffar

Vad betyder harselleringsgreie? Försökt googla ordet men får 0 träffar
Jag fick en träff.

upload_2016-6-17_17-17-8.png

Behövs ofta en argumentation med crew för att få ett GLAS vatten.
Verkar som crew har direktiv att till varje pris sälja vatten, men å andra sidan inte neka någon ett glas vatten i slutändan.
Några gånger har jag fått fråga tre gånger om de verkligen nekar mig ett GLAS vatten, eller ej. Till slut har jag alltid fått mitt vatten GLAS.

Jag blir väldigt frustrerad pga denna "konflikt" som skapar en negativ känsla som lätt överskuggar annars bra service.

Verkar som crew har direktiv att till varje pris sälja vatten, men å andra sidan inte neka någon ett glas vatten i slutändan.
Några gånger har jag fått fråga tre gånger om de verkligen nekar mig ett GLAS vatten, eller ej. Till slut har jag alltid fått mitt vatten GLAS.

Jag blir väldigt frustrerad pga denna "konflikt" som skapar en negativ känsla som lätt överskuggar annars bra service.
Precis. Det är därför policyn måste ändras.

Jeg fløj CPH-OSL-CPH i torsdags i Go. Ud morgen, hjem aften. På begge flyvninger sagde jeg noget i stil med "jeg vil gerne bede om en kop sort kaffe og et glas vand, tak". Det gik jeg helt uden nogen som helst diskussion. Tror det gælder om at være præcist så man hverken får mælk i kaffen ELLER de forsøger at sælge en hel flaske vand :)

• Gilla
Reactions: pep

Det är du som frågar fel, allt enligt tidigare information i tråden.

Jeg fløj CPH-AMS-CPH i går med SAS. Go på udturen og plus. På udturen 8.20 blev der tilbudt kaffe + the. Ikke vand og jeg glemte at spørge. De havde ikke vand synligt med på serveringsvognen.

På hjemturen 20.20 (som så blev delayed til 21.20.. zzzz) blev der annonceret at der kunne købes mad i Go. Derefter "kaffe og the er gratis og der kan købes flasker med vand for 20 kr / €3". Så noget kunne tyde på at de helst ikke udleverer vand!? Til gengæld var service og serveringen i Plus på hjemturen faktisk rigtig god og super betjening. Vi var også kun 3 (eller 4?) i Plus som var de første 6-7 sæderækker.

Toppen