Varken lätt, smidig eller mest bang for the buck, om nu det är ett av TS kriterium. Men det är bra grejer, trots att de numera är väldigt dyra.Men varken lätt eller smidig![]()
Varken lätt, smidig eller mest bang for the buck, om nu det är ett av TS kriterium. Men det är bra grejer, trots att de numera är väldigt dyra.Men varken lätt eller smidig![]()
Trött kommentar. Får jag gissa? Det är överprisat skräp som har sjunkit i kvalitet sen LVMH köpte dem?
Till TS: Jag har en kabinväska i aluminium från Rimowa som jag har haft i över 10 år och som fortfarande funkar kanon.
Min kommentar var inte ett förslag på väska som uppfyller TS krav, jag förstår också att en väska i aluminium varken är lätt eller yteffektiv. Ville bara bemöta det trötta i att snabbt dissa sånt som inte anses vara ”prisvärt” av vissa.Lika trött kommentar som att föreslå en Rimowa når man söker en " så lätt och "yteffektiv" väska som möjligt."
Snygga är de dock första användningen![]()
Äger en RIMOWA i aluminium (post LVMH), gillar den skarpt men ingen väska som man köper för praktikalitetens skull. Då TS är ute efter en lätt väska så är det en ganska dålig idé att köpa en väska i aluminum med tomvikt på 4,5kg, därav rekommendationen att inte köpa den.Trött kommentar. Får jag gissa? Det är överprisat skräp som har sjunkit i kvalitet sen LVMH köpte dem?
Till TS: Jag har en kabinväska i aluminium från Rimowa som jag har haft i över 10 år och som fortfarande funkar kanon.
1.7kg enligt Eurobonusshopen. Där kostar den ca 1000kr mindre än på andra ställen samt att du får 1p/kr. Jag har dock inte testat väskan.
Lite-Shock Spinner 55 cm, Samsonite 27452-27454
Denna resväska med hårt skal har en självförstärkande konstruktion, organisk design och ultralätta komponenter med hög komfort, vilket resulterar i en extra lätt väskkollektion som sätter en ny standard.www.saseurobonusshop.com
Snygga är de dock första användningen
Du är kanske inte ett fan av den fina patinan som blir alltså.. Denna såg jag i loungen i FRA förra