Senaste nytt

Kötider Kastrup

TP12

Medlem
I dag skyltade kastrup med 11-14 minuters väntetid i vanlig säkerhetskontroll. I CPH-express var kön exakt lika lång som till alla andra stationer, och det tog omkring 12 minuter att komma fram.
Har aldrig varit med om det förut, så jag frågade en tjänsteman. Svaret var "alla köper ju priority nuförtiden så då blir det så".

Lustigt i så fall om de inte mannar upp CPH express om det nu säljer så bra...
SAS fast track var ypperlig idag runt 13.30. Noll pers i kö, från att jag gick av tåget till jag var i loungen tog det max fem minuter :)
 

intuition

Medlem
Sas fast track kl 06.20 idag, 4 i kö. Mest för att nummer 1 i kön hade strul med sitt boarding kort.(lite lustigt att grinden är bemannad men det enda personalen kan göra är att försöka få folk igenom e-gate...)
Hur som helst, fast track är rena drömmen jämfört med CPH express.
 

TP12

Medlem
Sas fast track kl 06.20 idag, 4 i kö. Mest för att nummer 1 i kön hade strul med sitt boarding kort.(lite lustigt att grinden är bemannad men det enda personalen kan göra är att försöka få folk igenom e-gate...)
Hur som helst, fast track är rena drömmen jämfört med CPH express.
Lång kö igår vid 15-16 dock, kön gick utanför spärrarna. Bara ett band öppet.
 

Ricci

Medlem
Strax innan 13:00 tog det mig 20min att ta mig genom fast track säkerhets kontroll i T2.
Dock hade de bara ett band öppet, men det var otroliga köer till vanliga säkerhetskontrollen också.
 

TP12

Medlem
Strax innan 13:00 tog det mig 20min att ta mig genom fast track säkerhets kontroll i T2.
Dock hade de bara ett band öppet, men det var otroliga köer till vanliga säkerhetskontrollen också.
Där ser man, ska dit om någon timme och funderade på om det var värt att gå från T2 (flyger med TK) för att ta SAS fast track istället.
 

Ricci

Medlem
Där ser man, ska dit om någon timme och funderade på om det var värt att gå från T2 (flyger med TK) för att ta SAS fast track istället.
Det är rätt många flyg som går strax efter lunch, så det kan vara det också.
Men det var ovanligt många tycker jag och förstås också lång kö i passkontrollen.
Dock är det rätt vanligt runt lunchtid på CPH...
 
Toppen