Ricci
Medlem
Den gamla ingången låg väl där?Det finns/fanns ju en kontroll för anställda vid Suckarnas gång mellan A och B. Den skulle vara perfekt.
Den gamla ingången låg väl där?Det finns/fanns ju en kontroll för anställda vid Suckarnas gång mellan A och B. Den skulle vara perfekt.
Det är väl därför den är för anställda nu?Det finns/fanns ju en kontroll för anställda vid Suckarnas gång mellan A och B. Den skulle vara perfekt.
Det kan man enkelt lösa genom att höja gränserna eller begränsa tillgång.Däremot lär den vara alldeles för liten utifrån hur många som har FastTrack idag. Och det går knappast att bygga ut speciellt mycket där..
Det skulle man kunna göra men det är ju inte ditåt varken swedavia eller bolagen är på väg. Tex har man ju nyligen öppnat för Amex platinum. Nu tror jag inte det är speciellt många Amex platinum jämfört med EBG på Arlanda, men det är inte heller speciellt exklusivt nuförtiden..Det kan man enkelt lösa genom att höja gränserna eller begränsa tillgång.
Smärtsamt medveten om detta. Samtidigt finns lösningen i Köpenhamn och Oslo och jag upplever sällan köbildning på någon av dessa flygplatser. Så det är ju bara att lösa.Det skulle man kunna göra men det är ju inte ditåt varken swedavia eller bolagen är på väg. Tex har man ju nyligen öppnat för Amex platinum. Nu tror jag inte det är speciellt många Amex platinum jämfört med EBG på Arlanda, men det är inte heller speciellt exklusivt nuförtiden..
Japp men det kan knappast ske på den platsen. Om sas kunde få två egna rader i ft och alla andra fick vara någon annanstans skulle det antagligen funka. Men då behövs ju totalt sätt betydligt fler rader, och en admin som klarar det... Frågan är vem som kan göra något åt det. Vad jag hört tidigare så har ju swedavia inte direkt ett rykta att vara mottagliga för förändringar som hjälper bara ett bolag även om de betalar rimlig kostnad för det..Smärtsamt medveten om detta. Samtidigt finns lösningen i Köpenhamn och Oslo och jag upplever sällan köbildning på någon av dessa flygplatser. Så det är ju bara att lösa.
Ja, verkligen!Det är samma ställe.
Klok satsning. Det är en riktig flaskhals och jag upplever nog att tågen åker förbi CPH utan att stanna minst en gång i månaden.Då verkar det vara klart att det blir 2 st nya spår till Kastrup (CPH) och ev fler turer med tågen från Malmö.
Togstationen i Københavns Lufthavn udvides - CHECK-IN.dk
Fascinerande hur stor skillnad det är på hur många av resenärerna som anländer med tåg. Allt från 70+% från Sydsverige till nästan inga alls från huvudstadsregionen. Hade ändå trott att det var ungefär samma andel tågresenärer från Jylland/Fyn som från svenska sidan.Då verkar det vara klart att det blir 2 st nya spår till Kastrup (CPH) och ev fler turer med tågen från Malmö.
Togstationen i Københavns Lufthavn udvides - CHECK-IN.dk