Agö
Medlem
Den ironiska generationen!Jeg forstår ikke problemet? Taler du kun om minutter og sekunder?
Den ironiska generationen!Jeg forstår ikke problemet? Taler du kun om minutter og sekunder?
Japp. Hade det inte varit kö hade jag varit där på 330!Jeg forstår ikke problemet? Taler du kun om minutter og sekunder?
Så går det när man designar ett flygplatsflöde för att hjälpa resenären och inte bara fokuserar på butikerna. Se och lär, Swedavia, se och lär...
Nej det jag generellt syftade på var att man gör förbättringar som faktiskt gör att det går smidigare som passagerare.Du menar som Kastrup skultar till a/b-piren förbi alla affärerna (en omväg) så att man inte ska missa dem istället för att bara gå rakt igenom transfercenter när man kommer från SAS-loungen?
Det hoppas jag inte Swedavia tar efter.
Haha, och på Arlanda Terminal 5 tvingas passagerare, oavsett status, att vandra igenom taxfreebutiken. Är du skicklig upptäcker du halvvägs smitvägen, annars blir det till att gå igenom hela butiken. Det här kommer man inte ifrån på en modern flygplats.Du menar som Kastrup skultar till a/b-piren förbi alla affärerna (en omväg) så att man inte ska missa dem istället för att bara gå rakt igenom transfercenter när man kommer från SAS-loungen?
Det hoppas jag inte Swedavia tar efter.
Det fanns ju en riktig smitväg en stund. Men den var ju bara öppen av missatag. Stängdes snabbt och sedan byggde man en butik ivägen så att man inte skulle råka öppna den av misstag igen.Haha, och på Arlanda Terminal 5 tvingas passagerare, oavsett status, att vandra igenom taxfreebutiken. Är du skicklig upptäcker du halvvägs smitvägen, annars blir det till att gå igenom hela butiken. Det här kommer man inte ifrån på en modern flygplats.
Haha, var det smitvägen som tidigare blockerades av bagagevagnar?Det fanns ju en riktig smitväg en stund. Men den var ju bara öppen av missatag. Stängdes snabbt och sedan byggde man en butik ivägen så att man inte skulle råka öppna den av misstag igen.
Japp. Ibland var det ju inte fullt med vagnar...Haha, var det smitvägen som tidigare blockerades av bagagevagnar?
Det finns/fanns ju en kontroll för anställda vid Suckarnas gång mellan A och B. Den skulle vara perfekt.Arlanda har ju dock lilla fasttracken närmast Sky City som inte slussar dig direkt in i taxfreen. Men hade varit bättre om den legat direkt under loungen förstås.