Du börjar dessvärre om från 0.Är de fem åren med guld nu alltså förlorade mht mitt mål att nå lifetime gold eller går det att lösa på något vis? Att en med Diamond status ger mig ett guldkort till exempel?
Du börjar dessvärre om från 0.Är de fem åren med guld nu alltså förlorade mht mitt mål att nå lifetime gold eller går det att lösa på något vis? Att en med Diamond status ger mig ett guldkort till exempel?
Tricket t.o.m. maj är bio (ord bio plus tillfällig kampanj) samt sedvanlig princip att ha så många byten du kan (kostar iofs lite mera), samt så hög klass inom Plus som möjligt är.Du kan åka tur o retur till ex Longyearbyen eller ngt närmre (ex det fina Alesund med 2-3 byten) och få 8000 poäng/håll för mellan 3’-4’/håll. Det ska jag använda mig om när min nästa kval.period börjar 1/6.
Enligt reglerna är det kört. Men frågan är alltid fri, större under har skett. Förklara situationen, ta pä dig att du gjort fel och missat och fråga om det går att rätta till till ditt misstag.Trist... Den 2 maj gick jag in för att köpa poängen utan framgång, två dagar för sent alltså. Hade bara 123 dagar i huvudet och utgick från att det skulle gå att lösa under maj månad.
Har dock svårt att se logiken i att man inte kan köpa poängen mer än 3 månader efter periodens utgång när poängen bakdateras 123 dagar (4 månader + 3 dagar). Jag har alltid bara utgått från att det är för att man ska ha 4 månader med några dagars marginal på sig och den enda gången jag tidigare behövt köpa ett mindre antal poäng gjorde jag det uppenbarligen mindre än tre månader efter periodens utgång.
Skönt!Det löste sig. Jag ringde kundtjänst och förklarade situationen. De upplyste mig om att jag hade 36 500 baspoäng och att de kunde låta mig köpa de saknade 8 500 poängen med 85 000 extrapoäng. Tack SAS!
Förstår inte varför jag inte kan köpa baspoäng?
När jag kollade för 1 vecka sen så gick det men inte idag.
Visa bifogad bild 143078
Visa bifogad bild 143080
Samma här, jag uppfyller kraven (färre än 30000 baspoäng behövs för att behålla diamant och är mer än 6 månader in i kvalificeringsperioden), men att köpa baspoäng än inte aktivt för mig heller.Förstår inte varför jag inte kan köpa baspoäng?
När jag kollade för 1 vecka sen så gick det men inte idag.
Visa bifogad bild 143078
Visa bifogad bild 143080