Senaste nytt

Just nu 30% poängrabatt på bonusresor

nissefalk

Medlem
Då ett visst poängöverskott ackumulerats inför nästa planerade långstyrning (om inte SAS åter igen höjer poängpriserna allt för mycket) fanns det utrymme att begagna denna ypperliga deal, 21k poäng + 592SEK för Plus UME-KEF-UME i augusti. Som tidigare nämnt en perfekt deal då man kan boka av fram till 24h innan med refund!

Jag har absolut ingen koll på hur paranoida Island är i denna Covid-pandemi, men hoppas på ett välkomnande i augusti till en destination jag länge velat besöka och och inte alltid är jättebilligt i Plus, men till detta pris var det inget att snacka om, nu påbörjas fasen med tummhållande :)

Jag bokade samma resa från Göteborg i mitten av September så hoppas att man är vaccinerad då.....
 

JacobGBG

Medlem
Jag ser inga T&C annat än den korta paragraf på sidan länkad i TS. Någon som har erfarenhet från tidigare kampanjer hur kompatibla dessa erbjudanden är med 2-4-1 voucher?
 

fcx

Medlem
Jag ser inga T&C annat än den korta paragraf på sidan länkad i TS. Någon som har erfarenhet från tidigare kampanjer hur kompatibla dessa erbjudanden är med 2-4-1 voucher?
upload_2021-2-3_11-0-31.png


Funkar inte alls att kombinera. Klickar jag i 2-4-1 så tas rabatten på 30% bort.
 

palmen

Moderator
Jag ser inga T&C annat än den korta paragraf på sidan länkad i TS. Någon som har erfarenhet från tidigare kampanjer hur kompatibla dessa erbjudanden är med 2-4-1 voucher?
Det står ju dock på 2-4-1 att den inte går att kombinera med andra erbjudanden. Så även om 30% går att kombinera så går det inte att kombinera från 2-4-1 och faller på det. Så har det "alltid" varit.
 

palmen

Moderator
Det stämmer! Jag hade för mig att det har gått tidigare nämligen. Men antagligen blandat ihop 2-4-1 och fly premium...
Vilket sabbade mina planer på att göra en jävla bra deal :mad::p
Undra om kundtjänst vet om det... kanske kan chansa där istället för online :cool:
Med kundtjänst är ju "allt möjligt" eller kanske omöjligt. Men jag kan inte påminna mig om att någon någonsin rapporterat att de fått igenom något sådant. De som hanterar vouchers har hyfsat bra koll på vad man inte får göra med dom, att de sedan inte alltid vet vad man får göra och hur man söker är en annan sak.
 

ldmnt

Medlem
Väldigt udda hur 30% funkar med fly premium.

catania funkar men inte palermo...
jajaz Catania är väl close enough.

Var själv tvungen att ringa in då barcelona inte fungerade med med rabatten. Fick lägga bokningen så justerades poängpriset direkt under samtalet! Så värt ett försök att ringa!
 

JacobGBG

Medlem
Med kundtjänst är ju "allt möjligt" eller kanske omöjligt. Men jag kan inte påminna mig om att någon någonsin rapporterat att de fått igenom något sådant. De som hanterar vouchers har hyfsat bra koll på vad man inte får göra med dom, att de sedan inte alltid vet vad man får göra och hur man söker är en annan sak.

Logiskt, jagade efter T&C på 30%-aren när jag borde kollat på T&C för 2-4-1.
 
Toppen