Senaste nytt

Just nu 30% poängrabatt på bonusresor

nissefalk

Medlem
Bokade Mallis i för två veckor sedan för familjen. men var ett tag sedan man avbokade och ombokade direkt på sas hemsida. Är det fortf. 150kr/person i avbokningsavgift?

Jag gjorde en bokning idag som jag 30 minuter senare ändrade datum på genom att klicka på länken ändra bokning fick inte betala något extra för den ändringen
 
Någon annan som reagerade på att det står "US" i kampanjfältet ?
upload_2021-2-2_15-10-35.png



London ingår inte? Ser ingen rabatt när jag söker London.
London tillhör inte längre till "Europa" ;)
 

JacobGBG

Medlem
Jag gjorde exakt på det sättet, resan var tillbaka på 1 minut på sajten, och inte tillgänglig innan jag hade avbokat. Men vågade inte lita på det så bokade en resa till innan jag avbokade den jag hade.

Tack för erfarenheten, då känns det tryggare. Jag har ytterligare en komplikation i att jag har nyttjat 2-4-1 på befintliga bokning som ändå går ut så det återstår att se om det är kompatibelt här.
 

chazzie

Medlem
Då ett visst poängöverskott ackumulerats inför nästa planerade långstyrning (om inte SAS åter igen höjer poängpriserna allt för mycket) fanns det utrymme att begagna denna ypperliga deal, 21k poäng + 592SEK för Plus UME-KEF-UME i augusti. Som tidigare nämnt en perfekt deal då man kan boka av fram till 24h innan med refund!

Jag har absolut ingen koll på hur paranoida Island är i denna Covid-pandemi, men hoppas på ett välkomnande i augusti till en destination jag länge velat besöka och och inte alltid är jättebilligt i Plus, men till detta pris var det inget att snacka om, nu påbörjas fasen med tummhållande :)
 

Nightfly

Medlem
Florens fungerar inte heller - och det ligger väl ändå i EU fortfarande. :)

För den som flyger från CPH kan man boka Färöarna för inrikespris. Med fly premium blir det 7000 poäng ToR i Plus.
 
Toppen