Senaste nytt

Jumbooze goes east -19

jumbooze

Medlem
Hur var det? Hade planer på att boka det sist jag var där men valet föll istället på Yotel, som jag förvisso gillade.
Det var helt OK, rent och bra service i receptionen. Bör tilläggas att väldigt lite tid spenderades på hotellet då fokus var ute på stan och tidig avfärd mot flygplatsen läs upp 05:00 och i säng typ 23:00 så totalt 6:30h på hotellet

bf3078e09e7693dc530cbac8a51fe031.jpg

Här spenderas mera tid dock, blev inbjuden till manager cocktail party, skumpa och solnedgång :)
 

jumbooze

Medlem
Hej från ett underbart hotell.
Det blev en dagsutflykt till Koh Tao och en ö till.

ec96d800a21a7ce735e04ba16d1d662f.jpg



Sitter här och blir lite fundersam över nästa ben på resan och då jag sitter på mobilen så ber jag om lite hjälp.

Vad är MCT på BKK för PG till VN ( D-I )?

Jag har ju tyvärr brutit mot ett av Agehalls budord och bokat via Expedia och undrar om jag trots det är rökt vid försening av PG flyget?

Gjorde en bokning USM-BKK-SGN
 

Gummaron

Medlem
Hej från ett underbart hotell.
Sitter här och blir lite fundersam över nästa ben på resan och då jag sitter på mobilen så ber jag om lite hjälp.

Vad är MCT på BKK för PG till VN ( D-I )?

Jag har ju tyvärr brutit mot ett av Agehalls budord och bokat via Expedia och undrar om jag trots det är rökt vid försening av PG flyget?

Gjorde en bokning USM-BKK-SGN

Inte helt säker på hur man ska tolka nedan, men det borde vara MCT 1h15min eller 1h30min (ankommande från USM från 31 mars-19?).
MCT.jpg
 

pep

Medlem
PG er gode og sjaeldent forsinkede. Mht. baggage kan du forsoege at checke den ind hele vejen. Ellers har de som regel 1-2 staff ved bagagebaandet der er behjaelpelige. De har endog regional transfer desk i BKK hvor du kan bede dem om at checke bagagen videre. Forsinkelse fra Samui: I vaerste fald vil de booke dig om gratis til naeste fly eller endog med TG, VN eller andet selskab (undtagen VJ).
 
Toppen