Senaste nytt

Jorden runt två gånger i Economy class under 15.000 SEK inkl. skatter

Godt arbejde! Tak, meget inspirerende. Jeg er sikker paa, at flere af os har taenkt i de samme baner...Men du har gjort arbejdet faerdigt. God ide, meget billigt og konstruktivt. Tak, tack, tak, tack.... :) Flyers have more fun!
Jag försöker att hitta "5 continents" jorden runt(x2) under 25.000 SEK inkl. skatter. Jag har lyckats att få under 30.000 SEK men det är svårt att gå under 25.000 SEK.

Underbart att se. Jag har just funderat på om det är möjligt att göra en RTW över en week-end. Visserligen är det inte varianten med 40 000 km, men i alla fall:D

Utgår man från GOT ska väl OW varianten ge ca 16 300 miles * 2. Då bör man vara på god väg mot AA-platinum:D Och är man redan plainum så rassalr väl ca 65 000 miles in:cool:

Last edited:
Underbart att se. Jag har just funderat på om det är möjligt att göra en RTW över en week-end. Visserligen är det inte varianten med 40 000 km, men i alla fall:D

oneworld versionen ger ca 16.000 AA miles per jorden runt och det blir ca 32.000 AA miles.
Om man är redan AAdvantage Platinum, kan man tjäna ca 64.000 AA miles för 15.000 SEK inkl. skatter.

EDIT: henrik l och jag tänkte på samma sak. :)

Jag försöker att hitta "5 continents" jorden runt(x2) under 25.000 SEK inkl. skatter. Jag har lyckats att få under 30.000 SEK men det är svårt att gå under 25.000 SEK.

Får du det under 30.000 och i C så är jag på :D
Bara skojar, imponerande arbete! Skulle kanske se om man får till en RTW till julledigheten problemet är väl bara att då finns inga billiga biljetter...

Kanske dags att planera för en legendarisk BC RTW-run? ;)

7.500 SEK inkl. skatter per varv är inte speciellt dyrt, eller hur?

Om vi oneworld varianten och krediterar till American Airlines AAdvantage kan man tjäna ihop ca 32.000 AA miles som räcker till Europa-Mellanöstern/Indiska subkontinent enkelresa i Business class.

Toppen