Hehe, kul. Min utmaning till mig själv (och dig) är att göra om det med Star Alliance, samt max 1 nattflyg![]()
Jag försöker att hitta "5 continents" jorden runt(x2) under 25.000 SEK inkl. skatter. Jag har lyckats att få under 30.000 SEK men det är svårt att gå under 25.000 SEK.
Då är min dagens hjärngymnastik är klar.
Jag fick det under 10.000 SEK inkl. skatter.
ARN-SEA O/W
Flygbolag: Icelandair (FI)
Fare basis: SQO5ECON
Stopover: En stopover i Reykjavik är tillåten, dock max 177 timmar
Pris inkl. skatter: ca 3.000 SEK
SEA-HKG O/W
Flygbolag: Hainan Airlines (HU)
Fare basis: SLPROWUS
Stopover: En fri stopover är tillåten
Pris inkl. skatter: ca 3.380 SEK
HKG-ARN O/W
Flygbolag: Aeroflot (SU)
Fare basis: TPXOWA
Stopover: En stopover i Moskva är tillåten för 75 USD.
Pris inkl. skatter: ca 3.580 SEK
![]()
Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Det er selvfølgelig al den té, som Doktoren drikker....Var finner du alla energi ifran!! Keep up the good work, alskar alla roliga, skumma och otroliga deals du hittar![]()
http://www.businessclass.se/forum/d...land-t-r-air-new-zealand-fran-12-700-sek.htmlImponerad, bra inspiration!! Jag jobbar på att få ihop en som inkluderar Auckland/NZ eller möjligtvis Australien men skippa Sydamerika för att få ett bättre pris. Några tips eller förslag? Gärna en som man kan åka över ett år på.![]()
Imponerad, bra inspiration!! Jag jobbar på att få ihop en som inkluderar Auckland/NZ eller möjligtvis Australien men skippa Sydamerika för att få ett bättre pris. Några tips eller förslag? Gärna en som man kan åka över ett år på.![]()
Kanske man ska kolla vad det kostar att åka söderhavet -> AKL så kan man först flygaProblemet är att flygbiljetter från Australien/Nya Zeeland är ganska dyra jämfört med andra länder.
Om man inte använder LCC som t ex Jetstar, priset kan enkelt bli 5.000 SEK till Asien eller 7.000 SEK till USA.