Detta får mig att längta tills @Jonas C skall ut på långresa igen.
G Golfkillen Medlem 7 Februari 2016 #41 Detta får mig att längta tills @Jonas C skall ut på långresa igen.
bnr Medlem 7 Februari 2016 #42 Golfkillen skrev: Detta får mig att längta tills @Jonas C skall ut på långresa igen. Klicka för att utvidga... Slutet av feb om du har tur. Tänkte lura med honom på en LH F.
Golfkillen skrev: Detta får mig att längta tills @Jonas C skall ut på långresa igen. Klicka för att utvidga... Slutet av feb om du har tur. Tänkte lura med honom på en LH F.
G Golfkillen Medlem 7 Februari 2016 #43 bnr skrev: Slutet av feb om du har tur. Tänkte lura med honom på en LH F. Klicka för att utvidga... Då håller jag tummarna . Var skall ni?
bnr skrev: Slutet av feb om du har tur. Tänkte lura med honom på en LH F. Klicka för att utvidga... Då håller jag tummarna . Var skall ni?
bnr Medlem 7 Februari 2016 #44 Golfkillen skrev: Då håller jag tummarna . Var skall ni? Klicka för att utvidga... MEX/BOG/GIG/GRU/EZE/JNB/CPT/HKG/ICN/HND... Något i den stilen.
Golfkillen skrev: Då håller jag tummarna . Var skall ni? Klicka för att utvidga... MEX/BOG/GIG/GRU/EZE/JNB/CPT/HKG/ICN/HND... Något i den stilen.
Jonas C Medlem 7 Februari 2016 #45 Golfkillen skrev: Detta får mig att längta tills @Jonas C skall ut på långresa igen. Klicka för att utvidga... I sommar blir det också ANA Business och Etihad First till Singapore och Maldiverna. Blir självklart reserapport på dem
Golfkillen skrev: Detta får mig att längta tills @Jonas C skall ut på långresa igen. Klicka för att utvidga... I sommar blir det också ANA Business och Etihad First till Singapore och Maldiverna. Blir självklart reserapport på dem
Smuffe Medlem 7 Februari 2016 #46 bnr skrev: MEX/BOG/GIG/GRU/EZE/JNB/CPT/HKG/ICN/HND... Något i den stilen. Klicka för att utvidga... Den ser jag verkligen fram emot! Ovanlig och riktigt nice rutt! Ni får lägga upp vad totalkostnaden blev.
bnr skrev: MEX/BOG/GIG/GRU/EZE/JNB/CPT/HKG/ICN/HND... Något i den stilen. Klicka för att utvidga... Den ser jag verkligen fram emot! Ovanlig och riktigt nice rutt! Ni får lägga upp vad totalkostnaden blev.
bnr Medlem 9 Februari 2016 #47 Smuffe skrev: Den ser jag verkligen fram emot! Ovanlig och riktigt nice rutt! Ni får lägga upp vad totalkostnaden blev. Klicka för att utvidga... Haha, det är någon av de som jag skrev som blir destinationen, inte allihopa! Vi lär posta i Posta din lyckade bokning av bonusresor här 2016 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor om vi lyckas boka något. Är en vecka kvar till dess att vi kan boka.
Smuffe skrev: Den ser jag verkligen fram emot! Ovanlig och riktigt nice rutt! Ni får lägga upp vad totalkostnaden blev. Klicka för att utvidga... Haha, det är någon av de som jag skrev som blir destinationen, inte allihopa! Vi lär posta i Posta din lyckade bokning av bonusresor här 2016 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor om vi lyckas boka något. Är en vecka kvar till dess att vi kan boka.