Senaste nytt

Jorden Runt på 14 Dagar: Del 2 – EVA Air Royal Laurel Class

Tack för en mycket trevlig sommarläsning i hammocken av del II. EVA Air ser verkligen tilltalande ut, både när det gäller service och matutbud. Har halvt om halvt lovat ett av mina barnbarn en resa med Hallo Kitty flygplanet, men konceptet verkar ju vara på väg ut så vi får väl se. Som tur var lyckades Dr. Miles plocka på sig några trevliga Kitty souvenirer på en flygning för ett tag sedan som han välvilligt skickade över till mej för överlämning till mitt barnbarn, tack doktorn.

Mycket trevligt. Eva Air får man se till att prova. Att du orkar så många ben i tät följd. Själv blir jag lite utchampad efter 3 internationella business ben.

Fina bilder och kanon trevligt skrivet. Jag kan bara hålla med angående Eva Air =) Jag flög med dom för några år sedan mellan PEN-SIN i C och dom var kanon.

Tack för ytterligare en suverän rapport. Kommer nog att testa EVA Air C i höst för att få status hos din anti-favorit:D Vi har väl diskuterat service här förut, men de Asiatiska bolagen tenderar att ha en hög och konsistent nivå.

Toppen