JensE
Medlem
Bara 150 ToR till London för guld the hardcore wayDet stämmer. På dyra ET-fares får man 20TP ARN-LHR. HEL-LHR får man tom 40TP på! På de riktigt billiga (som man tyvärr ofta hamnar i) får man dock bara 5TP numera ARN-LHR.
Bara 150 ToR till London för guld the hardcore wayDet stämmer. På dyra ET-fares får man 20TP ARN-LHR. HEL-LHR får man tom 40TP på! På de riktigt billiga (som man tyvärr ofta hamnar i) får man dock bara 5TP numera ARN-LHR.
Sitter och funderar pa om man skulle gora en MR for Gold, dock inte pa billiga ET biljetter. Funderade pa att gora den i vinter, men egentligen ar det nog battre att gora den direkt i nasta insamlingsperiod nar jag halkat ner till silver sa jag far 2 ar med guld fran en MR.Bara 150 ToR till London för guld the hardcore way![]()
Grymt kul att hänga med på resan. Vad säger ni rutinerade First-rävar, är det lätt att få göra ett besök i cockpit när man åker First om man frågar?
Jag var med i dåtidens Jetfriends.com by Lufthansa och hade en loggbok (http://www. lufthansa.com/us/en/My-logbook) som man skulle gå fram till piloterna med under flygning och få ifylld. Jag hade den gröna längst ned till vänster.Tyvärr lite skillnad från hur det var när man flög som barn - såvitt jag kan minnas så fick man komma fram och hälsa på framme i cockpit under flygningen var och varannan flight...
Jahapp da fick man erfara hur det var att hamna pa 5TP biljetter. Trist varre da biljetten inte alls var speciellt billig.Det stämmer. På dyra ET-fares får man 20TP ARN-LHR. HEL-LHR får man tom 40TP på! På de riktigt billiga (som man tyvärr ofta hamnar i) får man dock bara 5TP numera ARN-LHR.
Tors man fraga @agehall hur manga poang denna resan kostade och hur mycket tid du fick lagga ner pa att arrangera allt?