Senaste nytt

Jorden runt med Agehall 2015 - Häng med!

olo

Medlem
Borde vara framme?
Framme? Har den här resan ett mål att vara framme vid?

16:30 (GMT+1) landades det i IAH.
Efter det tror jag att det efter det blev ett inrikesben västerut, för om mina källor (bc.se) är korrekt underrättade, så behövs det en positionering ditåt inför nästa longhaul.

Men samtidigt känns det som att vi kommer att få vääänta på en uppdatering:
Därefter får ni ge er till tåls till tidigt onsdag morgon. Då kommer en uppdatering efter första longhaul sektorn. Räknar sedan ytterligare en uppdatering på torsdag eftermiddag.
 

agehall

Medlem
Hur är det nu egentligen? Ingår toapapper om man åker Plus på longhaul eller inte?

Det ska väl du skita i! :)

Jag är lite mosig i huvudet och kunde inte låta bli...

När kan vi förvänta oss nästa avrapportering av herr Agehall?
Han borde ju vara framme snart?

Jag har varit framme i Houston i ett antal timmar nu, men jag fick inget rum på hotellet förens nu. Ska fila på uppdatering och lite bilder strax.

Efter det tror jag att det efter det blev ett inrikesben västerut, för om mina källor (bc.se) är korrekt underrättade, så behövs det en positionering ditåt inför nästa longhaul.

Den positioneringen kommer först imorgon lokal tid. :)
 

FF#1

Medlem
Det ska väl du skita i! :)

Jag är lite mosig i huvudet och kunde inte låta bli...



Jag har varit framme i Houston i ett antal timmar nu, men jag fick inget rum på hotellet förens nu. Ska fila på uppdatering och lite bilder strax.



Den positioneringen kommer först imorgon lokal tid. :)

Härligt, vi väntar med spänning.
 

Glenn E

Medlem
Han var ju framme för ungefär 6 timmar sedan.
Man måste ju sova ruset av sig om man gjort slut på allt vin.:D

Edit ojdå jag såg inte de sista inläggen.:rolleyes:
 

agehall

Medlem
Faktum är att jag måste göra dig besviken på vinfronten. Det blev bara Krug. Och inte speciellt mycket heller. Jag var helt enkelt inte upplagd för att tömma baren idag. Men som ens föräldrar brukade säga när man var ung - man kan ha roligt utan alkohol... :)
 

Glenn E

Medlem
Jag gissar på positionering till New York för nästa flyg måste österut eller söderut för annars blir det ju inte jorden runt.
Om det blir Ethihad New York - Abu Dhabi - London i en A380 blir jag imponerad.
Det hade ju också varit intressant med en sådan direkt jämförelse mellan ANA och Ethihads första klass prestationer.
 
Toppen