Senaste nytt

Joels Trollerilåda - awardsökmotor

malmokalle

Medlem
Den första (och även min första) Amex 2-4-1 för 2017 klar. Kollar sidan som jag tycker har fantastiskt bra funktioner och ett snyggt och funktionellt GUI. Kanske borde SKIT ta en titt? ;) Saknar dock CPH, kanske på g?
 
  • Gilla
Reactions: P-L

MDG

Medlem
Asiana har försvunnit som alternativ för mig, någon annan med samma problem? När jag letade bonusresa senast i lördags så fanns det med.
 

spritfet

Medlem
Asiana har försvunnit som alternativ för mig, någon annan med samma problem? När jag letade bonusresa senast i lördags så fanns det med.
kommer och går lite har jag märkt, sannolikt kommer du få upp dem i morgon igen och kan du inte vänta gå in och sök på United.
 

MDG

Medlem
kommer och går lite har jag märkt, sannolikt kommer du få upp dem i morgon igen och kan du inte vänta gå in och sök på United.
Tack för svar! Vad gäller tillgänglighet har jag märkt att det kommer och går lite men att ett flygbolag helt har försvunnit har jag aldrig varit med om förut.
 
kommer och går lite har jag märkt, sannolikt kommer du få upp dem i morgon igen och kan du inte vänta gå in och sök på United.
Det kanske beror på tillgången. Asiana kanske försvinner om trollerilådan inte har hittat någon tillgång?
Hoppas inte att @Faustus har övergett projektet, jag har nyligen använt sidan för att boka en resa och tänkte att jag skulle donera en slant varje gång jag gör det. Men donationsknappen är borta...
 
Toppen