Senaste nytt

Jeg skal fly 800 flights på 180 dager med SAS!

Det jobbigaste här blir nog immigration på SFO... :)

Jag har vänt med samma plan på Boston (senast i tisdags) det är inga problem med securityn, och dem 5 gångerna jag gick igenom immigration på SFO förra året så var jag igenom på under en timme oftast under 30, dock så handlar det ju om hur många plan/passagerare som ska gå igenom samtidigt. Ett allternativ är ju att komma in med 454 och flyga hem med 459. Fortfarande LH- metall !

Jag har vänt med samma plan på Boston (senast i tisdags) det är inga problem med securityn, och dem 5 gångerna jag gick igenom immigration på SFO förra året så var jag igenom på under en timme oftast under 30, dock så handlar det ju om hur många plan/passagerare som ska gå igenom samtidigt. Ett allternativ är ju att komma in med 454 och flyga hem med 459. Fortfarande LH- metall !
Vad säger du åt dom när du ska hem igen direkt? Dom tycker inte att du är en aning hmm... suspekt?

Vad säger du åt dom när du ska hem igen direkt? Dom tycker inte att du är en aning hmm... suspekt?

Mileage run... Dock så har jag fått väldigt mixad respons på sistone, inga större bekymmer senast på Logan, när jag senast gjorde en liknande grej för nästan 2 månader sen så skrattade bara "polisen" och släppte in mig utan ett enda finger skannat. Men senaste gången jag skulle in i USA (Inte mileage run) i början av denna månad så blev jag hardcore extra undersökt , "polisen" bad mig kliva åt sidan och sedan blev jag inkörd i ett rum fullt av mexar å en massa asiater som inte kunde engelska... Lite läskigt faktiskt.
Detta var på LAX

I dag når jeg den magiske 25% grensen! :)

SK4175 BGO-SVG! Jihu!:D
image.png

Toppen