Senaste nytt

Jeg skal fly 800 flights på 180 dager med SAS!

du får se till att bränna eurobonus poängen fort ifall saker och ting fortsätter som de gjort de senaste dagarna :/

du får se till att bränna eurobonus poängen fort ifall saker och ting fortsätter som de gjort de senaste dagarna :/

Denne CC-vendettaen som foregår på bc.se er svært lokal, og ikke noe å ta alvorlig. Denne bekymringen finnes kun er på bc.se, spredt av nett-troll. I Norge og Danmark diskuteres streiken knappest, og ansees som en plagsom støy, men ikke noe voldsom hendelse utover det. Vi kan alle ta det helt med ro med Eurobonuspoengene våre...

Denne CC-vendettaen som foregår på bc.se er svært lokal, og ikke noe å ta alvorlig. Denne bekymringen finnes kun er på bc.se, spredt av nett-troll. I Norge og Danmark diskuteres streiken knappest, og ansees som en plagsom støy, men ikke noe voldsom hendelse utover det. Vi kan alle ta det helt med ro med Eurobonuspoengene våre...
Tack för tipset. Det litar jag på

Ellers, her kommer en liten rapport!

Jeg har nå logget 176/800 flights, 220.000eb poeng og ca 22% ferdig med prosjektet.
Ellers kan det nevnes at jeg fikk en strek i regningen da SAS kansellerte SK4163 BGO-SVG. Ble selvfølgelig ombooket til SK4169 en time senere. Ble litt krøll i min plan.
Jeg valgte og kansellere de 2 siste turene mine selv da det fysisk ikke var mulig at jeg var ombord.
Ble derfor bare 2 av 4 planlagte turer. Men no worries, har jo lagt inn en buffer på 150 flights slik at det går bra med prosjektet når slike ting som dette skjer. :)

Planen er 6 legs i morgen!

194/800 flown! :)

Hadde en helt fantastisk dag, fikk en supertur med crew på SK4172. Fikk til og med en goodiebag! :)
image.jpeg

Fikk en flaske vann av purser før takeoff uten noen spørsmål, service!!
Ellers var det mye godt i posen, en flaske rødvin, en pose cashew, 15 fazermint, 1 smoothie, 1 muffin & sjokolade! Helt fantastisk! :)

All on time, utenom SK4189!
Forsinket inn fra Aalesund, men kun med 30min.

5x B737 (1a, 2D, 1a, 1a, 3F)
1x ATR72 (18A, med en katt på 19A... Mjau)

Er klar som ett egg for 5 turer i dag, før jeg tar en pause til Søndag ettermiddag!

Ha en super dag! :)

194/800 flown! :)

Hadde en helt fantastisk dag, fikk en supertur med crew på SK4172. Fikk til og med en goodiebag! :)
Visa bifogad bild 53345
Fikk en flaske vann av purser før takeoff uten noen spørsmål, service!!
Ellers var det mye godt i posen, en flaske rødvin, en pose cashew, 15 fazermint, 1 smoothie, 1 muffin & sjokolade! Helt fantastisk! :)

All on time, utenom SK4189!
Forsinket inn fra Aalesund, men kun med 30min.

5x B737 (1a, 2D, 1a, 1a, 3F)
1x ATR72 (18A, med en katt på 19A... Mjau)

Er klar som ett egg for 5 turer i dag, før jeg tar en pause til Søndag ettermiddag!

Ha en super dag! :)
Kan du lägga upp en bild på ditt Eurobonus Statement? Vore kul att se hur det ser ut med så många flighter.

Toppen