Kul!
Räknas WF-flighterna som flighter med SAS nu när de inte längre är delägare?
Hur går resandet?
Gör en separat tråd! 8 november verkar ju dessvärre vara en tisdag så nog inte lätt för folk att komma loss.Jeg vil gjerne invitere de av dere som vil til og være på min siste t/r 8 November med SK4188 og SK4189 (SVG-BGO-SVG). Dette er den siste turen min på SAS Travelpass og fårhåpentlig 800 turer gjenomført!
De av dere som vil er hjertelig velkomne til og være med på rekordforsøket!![]()
Enig med @Agö skapa separat tråd om det och skriv in en disclaimer om att saker kan ändras som gör att det kanske inte blir sista flighten ;-)Jeg vil gjerne invitere de av dere som vil til og være på min siste t/r 8 November med SK4188 og SK4189 (SVG-BGO-SVG). Dette er den siste turen min på SAS Travelpass og fårhåpentlig 800 turer gjenomført!
De av dere som vil er hjertelig velkomne til og være med på rekordforsøket!![]()
Precis. Gott om tid för @Sas-ebp att gå in i den s.k. väggen.
Enig med @Agö skapa separat tråd om det och skriv in en disclaimer om att saker kan ändras som gör att det kanske inte blir sista flighten ;-)
Gör en separat tråd! 8 november verkar ju dessvärre vara en tisdag så nog inte lätt för folk att komma loss.