Senaste nytt

Jeg skal fly 800 flights på 180 dager med SAS!

Jeg vil gjerne invitere de av dere som vil til og være på min siste t/r 8 November med SK4188 og SK4189 (SVG-BGO-SVG). Dette er den siste turen min på SAS Travelpass og fårhåpentlig 800 turer gjenomført!

De av dere som vil er hjertelig velkomne til og være med på rekordforsøket! :)

Jeg vil gjerne invitere de av dere som vil til og være på min siste t/r 8 November med SK4188 og SK4189 (SVG-BGO-SVG). Dette er den siste turen min på SAS Travelpass og fårhåpentlig 800 turer gjenomført!

Gör en separat tråd! 8 november verkar ju dessvärre vara en tisdag så nog inte lätt för folk att komma loss.

Enig med @Agö skapa separat tråd om det och skriv in en disclaimer om att saker kan ändras som gör att det kanske inte blir sista flighten ;-)

Precis. Gott om tid för @Sas-ebp att gå in i den s.k. väggen.

Enig med @Agö skapa separat tråd om det och skriv in en disclaimer om att saker kan ändras som gör att det kanske inte blir sista flighten ;-)

Gör en separat tråd! 8 november verkar ju dessvärre vara en tisdag så nog inte lätt för folk att komma loss.

Takk for tips, done! :)

Invitasjon: Bli med en av de siste turene med SK800 5 November! | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Vad gäller vid förseningar? Har du rätt till ersättning om planet blir inställt/3 timmar sent?
Lär ju bli tekniskt fel någon gång på 800 flighter..

Toppen