Besökte loungen i april sent på kvällen med min flickvän, skulle med Qatar som går vid midnatt. Tjejen placerade sig direkt inne i gentlemens club delen. Hon gillade stämningen, inredningen, champagnen som låg på kylning samt de många böckerna. Alltså inte en del i loungen bara för män om någon skulle tro det av första inlägget i tråden, inget vi ens reflekterade över... Skoputsaren var på plats, trevlig herre. Hade dock inte något behov av hans tjänster då jag aldrig använder den typen av skor och jag tror inte det hade varit några problem alls ifall min tjej hade velat få sina skor/stövlar putsade.
Tycker loungen även i övrigt var mycket bra. Stor, luftig, fräscha duschar.
Teppanyaki kocken lagade inte japanskt denna kväll utan stod och stekte hamburgare. Faktiskt riktigt goda och det var inga problem att beställa flera stycken. Dem hade även märkt ut all övrig mat med om den innehöll några allergener vilket jag verkligen uppskattar. Dock var det gjort på ett sådant sätt att jag inte fattade om den innehöll nötter eller inte innehöll nötter. Frågade personalen och de visste inte heller. Men som sagt ett uppskattat försök i alla fall!