Senaste nytt

Jakten på polarrullen

Ikväll, på SK446, serverades Fresh bite men rulle gick inte att få då inga fanns lastade.
Det kan vara så att Cimbers flighter är ett av alla undantag. Det kan också vara så att lastarna på CPH inte är informerade om att rullar skall lastas även om ingen försäljning i Go sker.

Förövrigt var det tre i av de trettio i Plus som ville ha, den oerhört populära, Fresh biten.

Jag flyger inte ofta men eftersom jag läst denna tråd så såg jag till att efterfråga rullen igår när jag satt i Plus på SK1460 och senare SK886 och vilken fröjd det var! På 886 så var det dock fresh bites som serverades först, men jag frågade om jag fick byta mot en rulle och blev positivt överraskad av motfrågan "ost eller älgsalami?". Min kollega som valde att prova sin fresh bite bestående av chorizo, "klet och något som skulle föreställa bröd" förstärkte min tro i att jag gjorde rätt val.

GOT-ARN 3/2, 12:50-avgång. Som synes nedan gott om rullar, som väntat. När jag tog kortet undrade pursern om det var något att ta kort på. Jag kommentera det med kontroversen kring fresh bite vs rulle, och hon skrattade och sa att folk gör väl allt de kan för att slippa åka efter 16 nuförtiden. :)

54365b05ad9155042a726ed5939b596c.jpg

GOT-ARN 3/2, 12:50-avgång. Som synes nedan gott om rullar, som väntat. När jag tog kortet undrade pursern om det var något att ta kort på. Jag kommentera det med kontroversen kring fresh bite vs rulle, och hon skrattade och sa att folk gör väl allt de kan för att slippa åka efter 16 nuförtiden. :)
Med den kommentaren av pursern så skall man nog undvika åka med hen efter kl16 med andra ord! :D

Med den kommentaren av pursern så skall man nog undvika åka med hen efter kl16 med andra ord! :D
Det kanske var hon som jobbade på SK166 som jag just klev av ifrån.
Här var det den gamla vanliga valsen om att dom skulle säljas i Go. Först efter påpekande att jag borde veta att dom inte ingick levererades en rulle. Nu blir utmaningen att hitta feedback formuläret på den nya hemsidan.

Det kanske var hon som jobbade på SK166 som jag just klev av ifrån.
Här var det den gamla vanliga valsen om att dom skulle säljas i Go. Först efter påpekande att jag borde veta att dom inte ingick levererades en rulle. Nu blir utmaningen att hitta feedback formuläret på den nya hemsidan.
Borde vara värt 10 000 poäng tycker jag. Du fick dig en liten uppläxning på köpet.

Toppen