Senaste nytt

Jakten på polarrullen

Nu fyra Fresh Bite-flighter efter CityJet-debaklet den 30 december - alla med Mainline SAS, alla med rulle på förfrågan.
 
Fast Agö är säkert en såndär "å inte han igen ge honom nästan vadsomhelst så vi blir av med honom" :p

Det vore onekligen intressant att se vad vi alla här har för anteckningar från kundtjänst i våra EB-profiler...

Om dom skulle ha den typen av noteringar så är ju snarare risken att man blir stämplad som klagobert och får ingenting om man drar det för långt (detta syftar verkligen INTE på något sett på @Agö utan är endast en allmän reflektion).
 
Om dom skulle ha den typen av noteringar så är ju snarare risken att man blir stämplad som klagobert och får ingenting om man drar det för långt (detta syftar verkligen INTE på något sett på @Agö utan är endast en allmän reflektion).

Har tyvärr begärt /krävt ersättning på i stort sett varje long haul sen i augusti (typ 7 t/r) pga icke fungerande wifi, IFE sönder, strul med lampa/stol i C, IFE paj i plus. Förseningar på Long haul etc. Och en viss handläggare på sas som nästan alltid får mina ärenden är nog mer än måttligt trött på mig :):)
 
Toppen