Älskar att hon säger "jag ska se vad som finns" när det innan presenterats...Landade precis OSL-ARN. Kvällens förtäring presenterades enligt följande: Fresh bite till resande i Plus...blabla...polarrulle till försäljning i Go. När flygvärdinnan kom till mig (rad 1) bad jag självklart om en rulle. Hon började med att säga: "jag ska se vad som finns...". Hon insåg dock det orimliga i att vägra och gav mig och övriga familjemedlemmar varsin rulle. Var annars inställd på fight, men kunde istället njuta av två rullar så här på kvällskvisten...
Olika behandling på klagomål också! Jag har idag fått SEK35 insatta på mitt bankkonto. That's it! Skillnad på folk och folk, eller kanske status och status? Jag hade gärna tagit emot 5000 poäng, de 35 kronorna kan jag ha, eller vara utan. Blir lite löjets skimmer över hanteringen tycker jag.Jag återupptog mitt ärende. Tio minuter efter skickat mail satt 5000 poäng på kontot...
Jag skrev att jag ville ha 5k poäng. Jag fick noll. Sedan kom Dialogmötet och jag återupptog mitt ärende. Jag fick 5k.Olika behandling på klagomål också! Jag har idag fått SEK35 insatta på mitt bankkonto. That's it! Skillnad på folk och folk, eller kanske status och status? Jag hade gärna tagit emot 5000 poäng, de 35 kronorna kan jag ha, eller vara utan. Blir lite löjets skimmer över hanteringen tycker jag.
Jag fick 300 SEK första gången och 3000 poäng andra gången...Olika behandling på klagomål också! Jag har idag fått SEK35 insatta på mitt bankkonto. That's it! Skillnad på folk och folk, eller kanske status och status? Jag hade gärna tagit emot 5000 poäng, de 35 kronorna kan jag ha, eller vara utan. Blir lite löjets skimmer över hanteringen tycker jag.