Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Lars Winnerbäck på en flygning från Oslo till Göteborg eller om det var Stockholm, jag brukar inte vara så uppmärksam på mina medresenärer om jag ska vara ärlig :S

Vilka är dessa...för mig som ovetande lantis;)?

Tänkte förtydliga först men trodde inte att jag skulle få någon fråga ;)

De är en svensk discjockeyduo förbandat med bla Robyn. En av dem, kommer inte ihåg vem, är tillsammans med Adrian Lux annan stor svensk DJ

Tänkte förtydliga först men trodde inte att jag skulle få någon fråga ;)

De är en svensk discjockeyduo förbandat med bla Robyn. En av dem, kommer inte ihåg vem, är tillsammans med Adrian Lux annan stor svensk DJ

Det där verkar inte vara min genre heller. Har sett deras namn på någon löpsedel och visste väl ungefär vad de sysslade med... Dock har jag ingen koll på deras produktioner.......och Adrian Lux är helt obekant.

Vi har kanske snöat in lite väl mycket på flygresor? :D

PS. Var på en spelning förra veckan där någon från Swedish House Maffia var DJ. Det sa mig ju iofs inte mycket, men bra DJ var han.

Det där verkar inte vara min genre heller. Har sett deras namn på någon löpsedel och visste väl ungefär vad de sysslade med... Dock har jag ingen koll på deras produktioner.......och Adrian Lux är helt obekant.

Vi har kanske snöat in lite väl mycket på flygresor? :D

PS. Var på en spelning förra veckan där någon från Swedish House Maffia var DJ. Det sa mig ju iofs inte mycket, men bra DJ var han.

Ni har ett å annat att lära helt klart ;)

Såg Stefan Ingves på sista KF-flighten mellan HEL-ARN i går. Han satt i premium, medan jag satt vid nödutgången. Nya stolar var det också.

På en morgonflight till OSL (och vidare till KEF) i augusti förra året satt jag och en god vän i ekonomiklass och läste DN. Väl vid landning reser sig en man från raden bakom vår och frågar med hes röst om han kan få vår DN. Mannen var Rikard Wolff och han prydde dagen till ära DN Kulturs förstasida inför en kommande turné i Norge. Fåfängan slog väl igenom när han såg sig själv på omslaget kan man anta!

När vi ändå har en tråd om kändisar som ni ser i samband med en flygning...

Ni som hamnat i stolen intill en kändis, en idrottslegend, en politiker etc.

Har ni vågat ta tillfället och starta en konversation med dem? Jag brukar i alla fall alltid hälsa på personen intill mig, för mig är detta normalt.

Eller är jag onormal?

/Blomman

Såg Staffan Olsson på LX1250 mellan ZRH-ARN igår, och antar att han inte hade det överdrivet bekvämt bakom skynket med sina 199 cm (för egen del var det inga problem att inrymma mina 181 cm på rad 1). ;-)

Satt bredvid KD-ledaren Göran Hägglund mellan OSD-ARN för ett år sedan. Han var riktigt pratglad och mycket trevlig. Timme till stockholm riktigt flög fram...

Längdlandslaget mellan OSL-ARN i februari, satt bredvid Charlotte Kalla. Försökte få en konversation men det var totalt stopp! Knappt ett hej bjöds på. Det hade i och för sig inte gått så bra i 3-milen på Holmenkollen så jag tror det var orsaken och inte jag

Räknas Dan Olsson(Stena) som kändis? Satt på nästa rad från honom. Han är väl lite unik att ha på en blå kostym, eller hur?

Toppen