Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Sätt precis bredvid Maud Olofsson på 09:45-flighten Ume-Sthlm. Ville önska henne lycka till med alla nya styrelseuppdrag, men innan hon ens fått upp sin väska var iPad, iPhone, och dokument framme. Såg framför mig hur vi skulle kommentera Annie Lööfs artikel i DI, eller entreprenörskap i Västerbotten - men tji blev det med det.

Nåväl. Arlanda Express tog hon, medan jag tog Flygbussarna.

Last edited:
"Träffade" Thomas från Discovery Cannels, American Hot Rod serie på O´Hare samt Arlanda, han satt i C på samma flyg som oss.

Däremot så hade jag äran att ha Moderaterna och Reinfeldt med anhang ombord i fredags, E-type på lördagen samt Socialdemokraternas Stefan Lövén igår... :cool:

Har de Ängelholmsdressen på sig, eller känner du igen spelarna iaf?:eek:

Bör man känna igen dem förresten, vilket division handlar det om?

Flög på morgonen, och så hamnade jag mitt i gruppen. Några hade på sig kläder med klubbmärket på, samt att de pratade om gårdagens match och att det var en ny match om någon dag. Detta var förra sommaren, så det är ju inte purfärskt.

Ängelholm spelar och spelade då i Superettan, så jag kände inte igen någon.

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Thomas Bodström och Patrik Sjöberg samtidigt på Midlanda (!) flygplats för förra torsdagen mitt på eftermiddagen... Vart lite uppståndelse och folk ville ta kort m.m

Toppen