Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Flög med Petter, ombord på LX1249 i december. Han satt i Economy, konstigt nog fick han röd lampa vid boarding men ingen opup. Skumt...

Johannes Brost satt några rader framför mig på en SAS flight från Tegel till Arlanda, även han i M.

Det är väl inte helt ovanligt att man får röd lampa för att de ska kolla passet och sedan blippa boardingkortet igen. Det har hänt mig några gånger iaf.

Satt bredvid Robyn för något år sedan. Vi snackade bara lite och jag visste inte direkt vem det var, utan bara att jag kände igen henne. Det var inte förrän vi var framme i London och jag såg en bild i tidningen på henne jag fick en Lidnersk knäpp: "Aha! Det var ju Robyn!"

Gyllenhammar misstog mig för någon annan en gång på Arlanda. Han stoppade mig när jag precis checkat in och började snacka allmänt, hur är frugan etc. etc. jag svarade artigt vi tog i hand och han stack.

Tror aldrig han fattade att vi aldrig mötts tidigare. Som tur är bestämde vi inte att vi skulle ses på tisdag, eller att jag skulle ta med mig kontraktet på tisdag eller något sånt ... hehe

Jag vet inte om badstranden räknas, men OS och VM Guldmedaljör Markus Hellner med flickvän badade på stranden med mig idag här på Phuket. Den svenska killen som jobbade i receptionen hade ingen koll alls när han checkade in honom igår :cool:

Mikael Persbrand igår på BA780 fr LHR till ARN i Club. Han satt på plats 3A och drack Coca Cola Light samt Ginger Ale och åt en Indisk kycklingrätt.

Har suttit bakom Per Morberg på en flight ARN-UME-KRN (han klev av i Umeå) tror inte han tycker om att flyga...

/LinuxSam

Jag vet inte om badstranden räknas, men OS och VM Guldmedaljör Markus Hellner med flickvän badade på stranden med mig idag här på Phuket. Den svenska killen som jobbade i receptionen hade ingen koll alls när han checkade in honom igår :cool:

Jodå, förutsatt att gatan också gör det, jag har mött Elvis minst ett 20-tal gånger i Las Vegas :cool:

Toppen