Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Gudrun Schyman GOT-ARN
Mona Sahlin MMX-ARN
Peter Eriksson ARN-OSD
Leif Pagrotzky CPH-ARN
En tanke med tanke! på alla politikerspottings jag sett i ämnet hittills, är det bara den röd-gröna röran som är ute o flyger? Inte en högerpolitiker vad jag sett??
Lili och Sussi Pävirinta HEL-ARN
Martin Lidberg OSD-ARN
Tomas Ledin ARN-MMX

Gudrun Schyman GOT-ARN
Mona Sahlin MMX-ARN
Peter Eriksson ARN-OSD
Leif Pagrotzky CPH-ARN
En tanke med tanke! på alla politikerspottings jag sett i ämnet hittills, är det bara den röd-gröna röran som är ute o flyger? Inte en högerpolitiker vad jag sett??
Lili och Sussi Pävirinta HEL-ARN
Martin Lidberg OSD-ARN
Tomas Ledin ARN-MMX

Per Unckel (M) har jag stött på, men någon partikollega som jag inte kommer ihåg namnet på, självklart flyger borgarna också.

Viktoria Silverstedt gick runt med en mycket kort, äldre herre på SXM i lördags. Trodde jag skulle se henne i First på CO till EWR, men hon åkte en annan plats. Kanske hon var på inresa och skulle till St. Barths,..

Och nej, jag gick inte till Sunset Bar samt hängde på gärdet när KLM/AF avgår.. Struntade i det denna gången :p

Året var 1998 skulle flyga till fotbolls-VM. Då satt jag inte långt ifrån Björn Rosengren f.d näringsminister i Arlandas Lounge.

November 2011 BKK => ARN möte Pär Nuder på planet.

Last edited:
Susanna Kallur på BA779 i torsdags förra veckan, hon satt längre bak i planet och skulle onekligen flyga vidare från LHR.

Toppen