Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Räknas Iprenmannen? :D (Johann Neumann) ARN-BKK för några år sedan.

Satt bakom Björn Ranelid mellan UME och ARN en gång också, hade kunnat peta honom i huvudet om jag velat...

Loa Falkman sitter just nu mittemot mig på GOT. Vi väntar förmodligen båda på försenad SK142...

Han har en stor blomsterkvast. Läste att han gjort julkonserter i Göteborgs domkyrka 5-6 dec.

EDIT: Nähä, han skulle med Malmö Aviation...

Last edited:
Homer! Glömde bort porr skådisen! Han klev av en försenat LAX-CLT flight medan jag väntade på att flyga med samma flygplan mellan CLT och SFO for några år sedan. Det roliga var att detta var innan han hade varit med på något ganska stort amerikanskt reality show. När han klev av, blev han igenkänt av US Airways personalen vid gaten, och dessa tre vackra (afro-amerikanskorna) som jobbade pratade lågmält med varandra; ganska uppenbart om Herr Jeremy.

Det gick inte att låta bli; jag direkt kommenterade till dom hur jag tyckte det var intressant hur dom alla direkt visste vem han var :p Som tur hade jag redan en betald FIRST plats; det hade nog inte blivit en lyckat COMP UPGR om jag hade frågat när jag såg reaktionen :cool:
såg det ut såhär?
ron jeremy.jpg

Krister Henriksson alias Wallander satt på samma AF flight som mig ner till Paris idag.
Han satt på rad 1 medan ja satt precis bakom skynket..

Hmm. Jag ser förvånansvärt lite kändisar när jag är ute och flyger. Det blir mer planespotting än kändisspotting.
Jag flög samma AB flight TXL-ARN som Darin.
Samma SK flight MMX-ARN som Carl-Henric Svanberg... som blev inbjuden att sitta i cockpit på klappsäte.
För nån vecka flög jag samma flight som allas vår Bert Karlsson, en SK flight ARN-GOT.

Avram Grant, f.d. Chelsea och Portsmouth manager som alltid ser lika glad och nöjd ut har två gånger "hängt" med mig nu i Exec Loungen på Hilton Metropole i London, senast idag. Han ser ut som han käkar vinäger till frukost, lunch och middag :) Så var väl resultaten under tiden som manager; sura.........

Toppen