Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Haha.. Han förnekar sig inte. Är välkänd för sitt elaka uppträdande mot servicepersonal, vilket är ett ytterst osympatiskt drag och något av det värsta jag vet. Har sett honom fara ut på liknande sätt mot check-in flickan på KID för många år sedan.

Det är mkt osympatiskt. Tyvärr är det nog så att det lönar sig bättre än att vara trevlig.

Var nere i Spanien på Valderama 1997 och såg Ryder Cup i golf (Europa vann 14,5 - 13,5). På vägen hem flög jag business via Zurich och brevid mig hade jag Jose Maria Olazabal med följe. Vi blev försenade och var tvungna att natta över i Zurich. När jag går ut till transferbussen för att ta mig till hotel finns endast ett annat sällskap (visserligen 6 st). Gissa vem..... Jose Maria Olazabal. Jag fick en trevlig tur och en oförglömlig kväll sittandes och småprata med honom och två i hans sällskap över en flaska vin (Olazabal bjöd).

SK1419 alldeles nyss, Rickard Gustafson på 1D fick förmånen att sitta rakt över gången från mig på 1C. Pursern titulerade honom "Chefen" hela flygningen :)

Tyvärr blev det inga djupare diskussioner då han var fullt upptagen med att diskutera CRJ-utbildning mm med SAS-kaptenen på 1G, dessa två var de enda som lyckats få tomt mittsäte på hela kärran...

BA792 till GOT ikväll. Jag satt på min vanliga plats 1A och Kim Källström hade 1F. Jag drack Pommery champagne och Kim nöjde sig med mineralvatten :)

Hoppas det går bra för honom i Arsenal!

Haha.. Han förnekar sig inte. Är välkänd för sitt elaka uppträdande mot servicepersonal, vilket är ett ytterst osympatiskt drag och något av det värsta jag vet. Har sett honom fara ut på liknande sätt mot check-in flickan på KID för många år sedan.

Har samma erfarenhet av samma person från resa ARN- MMX. Märkligt!

BA792 till GOT ikväll. Jag satt på min vanliga plats 1A och Kim Källström hade 1F. Jag drack Pommery champagne och Kim nöjde sig med mineralvatten :)

Hoppas det går bra för honom i Arsenal!

Fredrik Ljungberg ombord på BA793 en lördagkväll för ett par veckor sedan motsatt riktning. Satt på min plats 2A men flyttade vänligt bak en raf till sin plats på 3A :) i Club.

Det är mkt osympatiskt. Tyvärr är det nog så att det lönar sig bättre än att vara trevlig.

Säg inte det.
Har flera kollegor på jobbet som har råkat ut för hans vedervärdiga beteende.
Varje gång han förs på tal får man höra historier om hur andra kollegor har jävlats ordentligt med honom - just för att han varit så otrevlig.

Så nog tror jag att det oftast lönar sig att vara sansad och saklig i sin eventuella kritik.

Toppen