Åkte SK2062 ikväll, ombord var tv-kocken Alexander Nilsson. Ska man dra paralleller till en annan tv-kock så var han ungefär lika nykter som Keith Floyd...
Såg Niklas Strömstedt på EWR-ARN.
Tyckte lite synd om honom där han satt, sovandes med öppen mun i nedsläckt cabin men kvarglömd läslampa på. Strålkastarljus även i sömnen. ;-)
Idag blev det (s)-jackpot FCO-ARN: Ylva Johansson, Carin Jämtin och Tommy Waidelich. Alla verkade dessutom ha någon form av medhjälpare i sällskap, så det har väl inte varit semester. Sällskapet åkte SAS Plus.
Satt i måndags på raden bakom Dronning Margrethe med entourage på SK1475 från OSL till CPH. Rad 1-3 var bokat för sällskapet på fyra personer.
Anade att något liknande var på gång i och med att jag plötsligt inte kunde välja något säte på rad 1-3 då jag checkade in, detta trots att beläggningen i plus övrigt verkade ganska skral.
Såg en man i terminalen på ARN idag, och sedan kom han också till loungen, som såg ut som Percy Barnevik. Vet att jag har sett en tidigare som är väldigt lik honom, men det var tydligt att han inte var svensk. Hörde dock aldrig honom tala idag...
Carl Bildt boardade flight SN 2307 mellan BRU-BMA igår eftermiddag som siste man. Han hade nog varit i Bryssel på något möte med sina kollegor angående krisen på Krim.