Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Satt bredvid Maia Hirasawa från Helsingfors till Nagoya, Japan förra veckan. Trevlig att prata med men hon sparkas när hon sover.

Hjälpte Cathrine Larsåsen (norsk stavhopperska) med sina stavar genom en snurrdörr på BCN för ett par år sedan. Måste vara bland de mest utmanande sporterna utanför tävlan...

En hel det OT, men tyckte det var ganska kul ändå. Om ni undrar vart den sjungande tandläkaren Dr Alban håller hus numera så stötte jag på denna affisch nere i Tirana igår. D.v.s. Dr. Alban är i Albanien och har en konsert där ikväll enligt datumet på affischen :)

Alban i Albanien.jpg

Anders Timell på UA69 i dag.

Nu har jag druckit några öl med Nicolas Cage vid baren i United Club på EWR, trevlig karl.

En hel det OT, men tyckte det var ganska kul ändå. Om ni undrar vart den sjungande tandläkaren Dr Alban håller hus numera så stötte jag på denna affisch nere i Tirana igår. D.v.s. Dr. Alban är i Albanien och har en konsert där ikväll enligt datumet på affischen :)

Visa bifogad bild 24284
Hoppas det går bättre för Alban i Albanien än i Afrika när han var där med Arbetarepartiet, då kom det en Afrikan....
(Samt två svenskar som råkade vara där på semester)

Flög med fru och dotter sträckan ARN - NCE i SAS Plus nu under påskhelgen. Två rader snett bakåt satt Björn Borg med familj, och tre rader rakt bakom oss satt PG Gyllenhammar med nya frun.

PG gick på toaletten och passade på att prata med min dotter på fjorton månader. Jag själv satt helt "star struck" , detta då jag beundrat denna man länge - speciellt då att han kallade min dotter för bedårande och att hon hade "bland de vackraste blå ögon han sett". Nu är jag hans evige följeslagare. På vägen tillbaka stannade PG och pratade med Borg, som då var pratglad. Senare vid bagagebandet tog ett par grabbar chansen att fotografera sig med Borg, och en annan man försökte växla några ord med dito. Då var Borg lite mindre pratglad. Men men, en rätt så kändistät flygtur får man säga.

Toppen