Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Dr Alban på 3c idag på LH2415 (jag på 2c). Hade egentligen tänkt erbjuda doktorn en resa i min limo som jag visste stod och väntade på mig på plattan i MUC men han hade en kompis som körde "self-upgrade" efter halva tiden och satte sig på 2d. När FA påpekade detta ironiserade båda över hur löjligt det var och kompisen satt kvar i femton minuter till. Doktorn missade transportation-upgrade och fick glatt ställa sig i bussen.

Delade rad med kaptenen från SK403 (sista ordinarie MD-80 flygningen). Han hade civila kläder och jag funderade länge på vem det var, eftersom han såg så bekant ut. När han började småprata med kabinpersonalen föll dock myntet ner :)

Last edited:
Dr Alban på 3c idag på LH2415 (jag på 2c). Hade egentligen tänkt erbjuda doktorn en resa i min limo som jag visste stod och väntade på mig på plattan i MUC men han hade en kompis som körde "self-upgrade" efter halva tiden och satte sig på 2d. När FA påpekade detta ironiserade båda över hur löjligt det var och kompisen satt kvar i femton minuter till. Doktorn missade transportation-upgrade och fick glatt ställa sig i bussen.

Mycket förvånad att kabinpersonalen tillät det!

Varför dissa honom om polaren gör något knepigt? :D

Det HADE ju kunnat vara en diss till polaren att ta me den gode Doktorn i limon. "Du self-upgraded". Du kommer INTE med i limon. Ni får ses där inne ;) *spänner ögonen i*

Ja precis, hade varit rätt skoj att se kan jag tänka mig :D

Toppen