Släppte in Mikael Persbrandt in i air berlin Waiting room på terminal C tegel tidigare ikväll. Han undra om det inte fanns nån sas lounge på tegel då han tydligen är EBG/EBD. Han stod o fippla i en gammal betaltfn vid ingången. Jag drog mitt airberlin guldkort och insisterade på att han skulle följa med vilket han gjorde. Han var mycket trevlig men gillade sas mer än air berlin. Men vem gör inte det?
Släppte in Mikael Persbrandt in i air berlin Waiting room på terminal C tegel tidigare ikväll. Han undra om det inte fanns nån sas lounge på tegel då han tydligen är EBG/EBD. Han stod o fippla i en gammal betaltfn vid ingången. Jag drog mitt airberlin guldkort och insisterade på att han skulle följa med vilket han gjorde. Han var mycket trevlig men gillade sas mer än air berlin. Men vem gör inte det?
Visa bifogad bild 33557
Skulle jag aldrig gjort!
Han beställde en vas av mig i samband med en TV-inspelning. Vid leveransen ville han få det till att det var en "gåva" till honom. *hrmf*
Jag gjorde klart vad jag ansåg om honom, tog vasen under armen och gick.
Ligger inte högt på min idol-lista.
Alla kändisar är väl mer eller mindre egna... Persbrandt inget undantag, men personligen har jag stor respekt för hans jobb på vita duken, hur han är som person har jag ingen aning om, men av svenska skådespelare så är han helt klart en favorit.
Släppte in Mikael Persbrandt in i air berlin Waiting room på terminal C tegel tidigare ikväll. Han undra om det inte fanns nån sas lounge på tegel då han tydligen är EBG/EBD.
Du kunde tipsat honom om statusmatchingen på Air Berlin och bc.se
Hahah DET GJORDE JAG!!!!Du kunde tipsat honom om statusmatchingen på Air Berlin och bc.se