Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Hade Dr Alban + kompis/kollega på samma flight 20 mars QR167 DOH-ARN. Då satt båda i C och gjorde inte något väsen av sig. Stod "Dr Alban on tour" på ryggen så de var inte särskilt oroliga för igenkänning. Tror de hade varit i Australien. Terese Alshammar med familj på samma flight.

Ja precis, hade varit rätt skoj att se kan jag tänka mig :D
Mycket förvånad att kabinpersonalen tillät det!

Alban körde väl bara "det är stabilt", sedan var saken biff. Alban var ju oerhört stor i Tyskland på sin tid.

Det HADE ju kunnat vara en diss till polaren att ta me den gode Doktorn i limon. "Du self-upgraded". Du kommer INTE med i limon. Ni får ses där inne ;) *spänner ögonen i*
Haha, faktum var att Doktorn, som hade en svart Dr Alban on Tour-tröja på sig, var med på löjliggörandet mot FA (på svenska) så han förtjänade ingen limo. En rolig kommentar var dock när vi gick ut. FA hade glömt att informera mig om att jag hade bil. Frågade FA om jag hade transport, då kommer doktorn tillbakarusande in i kabinen då han måste ha hört min fråga, och sa till mig "Det står en Porsche där nere, den är nog din" - Priceless!!!

Last edited:
Martin E-type satt i SAS Gold Lounge ARN tidigare idag. Han plockade på sig ett gäng Ramlösa flaskor innan han stack till gaten.

• Gilla
Reactions: El0
Vi kan snart döpa om tråden, eller bryta de aktuella inläggen till en egen: även jag stötte på Dr Alban på SAS (Blue1) TXL-ARN i söndags. Högljutt ochglatt pratande med sitt entourage vid boarding men sedan märktes de inte (för min del). Jag i Plus, de i Go.

Toppen