Dags att uppgradera till ”en ny årsmodel”!Taggen skrev:En av de snålaste uppgraderingarna jag fått av dem. Hmm.. vår relation är tydligen inte vad den varit.Klicka för att utvidga...
Jag är inte redo att ge upp riktigt än. Jag arbetar efter teorin att de kommer bättra sig. Om de inte gör det så blir det ett annat läge.Berglund skrev:Dags att uppgradera till ”en ny årsmodel”!Klicka för att utvidga...
Den där ser inte ut att rymma den obligatoriska giraffen…Big Birger skrev:Så efter några försök var det bara att bita i den sura bananen och åka tillbaka till flygplatsen och byta till en mindre. Tur att det bara är 15-20 minuter bort. Det blev en Opel istället. Karma is a bitch.Visa bifogad bild 121447Klicka för att utvidga...
KIA Ceed är inte en bra bil!Dbodenfo skrev:Då KIAn var bland det värsta jag kört.Fick: Kia Ceed SW PHEVKlicka för att utvidga...
Berglund skrev:KIA Ceed är inte en bra bil!Klicka för att utvidga...
Aaaeeeex skrev:Kontor: Sixt VasagatanBokat via: sixt.seBokade: Mercedez Benz VitoGratis uppgradering: NejFick: Mercedez Benz VitoStatus: Sixt PlatinumHyresperiod: 3 dagarPris: 3601 SEKIngen uppgradering, vilket inte är orimligt med tanke på att den aktuella bilen är deras största och enda bil med 9 säten. Dock hävdade båda i personalen på kontoret att uppgraderingar i mån av tillgänglighet ändå inte var en förmån som Amex Platinum ger, vilket inte stämmer enligt Amex Experiences och inte heller enligt Sixt.com (sixt.se nämner inte sina Platinum-konton vad jag kan se, trots att jag reggat ett sånt via Amex).Var också dum nog att ta kostnaden för eliminering av självrisk, när jag nog borde ha varit bättre påläst om vad Amex Platinum täcker...Klicka för att utvidga...
GOTBound skrev:Är detta erbjudandet du syftar på?Visa bifogad bild 122183Klicka för att utvidga...