Gizmo79 skrev:Kontor: MIABokat via: Hertz " SAS 8000p kampanj"Bokade: GMC Yukon eller liknandeGratis uppgradering: JaFick: Chevrolet SuburbanStatus: IngenKul överaskning och riktigt trevlig bilVisa bifogad bild 99833Visa bifogad bild 99832Klicka för att utvidga...
Patrik Rosenlöv skrev:Är den inte lite väl kort?Klicka för att utvidga...
Gizmo79 skrev:Nej då, den räckte gott och väl till mig, min fru och vår 10-åriga sonKlicka för att utvidga...
Patrik Rosenlöv skrev:haha, var lite ironisk!Vi hade en Suburban med 5 grabbar med 5 resväskor på roadtrip mellan Vegas - San Diego. Vi rymdes gott o välTill och med ett 12-pack Bud i armstödet!Klicka för att utvidga...
Läst mycket skitrecensioner om Sixt Battery Park, hur var servicen och bilarna? Rena o fina?Dbodenfo skrev:Kontor: Sixt Battery park (NYC)Bokat via: Sixt.comBokade: Cadillac XTS (kontoret har bara Cadillacs)Gratis uppgradering: ja, fick kommentaren ”du får välja vilken av bilarna du vill som vi har inne”Fick:Cadillac EscaladeStatus: Sixt DiamondJag gjorde min första bokning ca 3 månader innan vi åkte men ändrade om bokningen ca 7 gånger då priset sjönk med ca 30% från initiala bokningstillfället.Klicka för att utvidga...