Dbodenfo
Medlem
Läst mycket skitrecensioner om Sixt Battery Park, hur var servicen och bilarna? Rena o fina?
Servicen var bra - dock var dem ca 20 personer och 10 av dem bara stod och snackade. väldigt amerikanskt så inga problem.
Sixt Diamond kortet gör ju lite att de kanske gav något mer leenden. Och att vi hade turen att att hamna med en grymt serviceminded kille.
bilen var rena-ish. Inte perfekta hittade både skräp och annat från tidigare kunder. Men när hyran är ca 50% lägre än att hyra från Hertz eller Avis så hade jag viss tolerans.
Inget fel på bilarna jag fick som skrivet en vinröd Escalade med Plåtar från Florida. Den var inte exklusive versionen men ändå full smetad. Mitt drömval hade varit CTS-V eller CT6:a men CT6 sa han är inne i 3 minuter sen är den uthyr och CTS-V med Corvette motorn hade de lagt i idé då vintertiden börjar nu och den har 635 hk på bakaxeln. Då väljer de att inte riskera en olycka.
men i huvud sak är jag gott nöjd med battery park - men att jämföra med att betala fullpris mot Hertz eller Avis på någon av flygplatsen och förbise pris skillnaden - då hade jag nog varit besviken.