Med risk för att bli totalt överkörd, inte har Hertz Mercedes? Hertz ""ägs"" av Volvo och jag hyr mycket mycket utav Hertz och aldrig sett en Mercedes på deras parkeringar.Verkar i princip bara finnas V60 och större samt enstaka Mercor när man tittar på parkeringen.
Det beror på i vilket land du hyr. I Sverige finns vad jag vet inga Mercedes men väl i andra länder. Kanske finns något undantag även i Sverige?Med risk för att bli totalt överkörd, inte har Hertz Mercedes? Hertz ""ägs"" av Volvo och jag hyr mycket mycket utav Hertz och aldrig sett en Mercedes på deras parkeringar.
Nu pratar jag Sverige och Luleå, dvs det inlägget jag citerade.Det beror på i vilket land du hyr. I Sverige finns vad jag vet inga Mercedes men väl i andra länder. Kanske finns något undantag även i Sverige?
Ingen aning faktiskt. Flyger dit en gång i månaden och där brukar stå en 9 sitsig Vito(eller vad de nu heter) och någon E eller C klass bland alla Volvo på Hertz parkeringsavdelning. Kanske så att de delar parkering med någon annan.Med risk för att bli totalt överkörd, inte har Hertz Mercedes? Hertz ""ägs"" av Volvo och jag hyr mycket mycket utav Hertz och aldrig sett en Mercedes på deras parkeringar.