Senaste nytt

Invitation to SAS EuroBonus Live

Sänker kraven för kvalificering, kommre bara krävas en fjärdedel. Tex 23 flighter för diamond.
Missade vilken tidsperiod de sa för detta

nånting nytt som skapar större skillnad mellan diamond och gold planeras och bättre för diamond då

De tittar på att diamond ska få någon mer förmån för att skilja sig mer från EBG.

Lifetime diamond: Har diskuterats, men ingen prioritet i dagsläget. Fokus på de som är diamond nu, inte lifetime
Upgrade vouchers: Intressant, alltid högt upp på önskelista, mycket utveckling behövs men man tittar på det

De tittar på att diamond ska få någon mer förmån för att skilja sig mer från EBG.

Lifetime diamond: Har diskuterats, men ingen prioritet i dagsläget. Fokus på de som är diamond nu, inte lifetime
Upgrade vouchers: Intressant, alltid högt upp på önskelista, mycket utveckling behövs men man tittar på det

Då förstod jag det fel, jag tolkade det som att de skulle införa Lifetime Diamond. Hörde jag fel?

4 x poäng nu i vår känns riktigt snålt. Vart sjutton ska man flyga i april, maj eller juni för att behålla sitt Diamond??? Har period till 30 september :(

Någon som har tips?

Behöver ca 40 000 poäng, (alltså 10 000).

Toppen