Senaste nytt

Invigningsresa till BusinessClass loungehörnor

Invigningsresa till BC loungehörnor

Prova att boka via webben se om du får upp alt med via antingen cph/ arn/ osl ring sedan ku dtjänst vid problem att prisa resan

Blir bök att få in GOT, alternativet är att boka till ARN separat, men då blir det inte speciellt bra värde på resan.

Invigningsresa till BC loungehörnor

Utmaning:
Om jag inte kommer in i loungen cph så behöver jag köpa den billigaste *A biljett ( för lounge access) enkel eller t/r som finns med avresa så sent som möjligt och här kommer haken, som kostar under 100 usd och är bokningsbar via united.com då jag kan tänka mig att bränna en voucher hos ua för att få vara med....

Jag har bokat 19 januari, (avbokningsbart):

SK487 ARN-OSL kl 10.30-11.25
SK1469 OSL-CPH kl 13.45-14.55
SK 1426 CPH-ARN kl 18.10-19.20

Det stämmer, jag flyger ex-CPH, så om SAS inte gör undantag för eventet jagar jag billigaste biljett för access.

Eller eg. hur räknas reglerna?

Har du ett EuroBonus Guldkort eller Star Guldkort och bokat en dagsaktuell resa med SAS* eller en Star Alliance-partner har du tillgång till SAS Scandinavian Lounge och SAS Business Lounge samma dag som din avresa.

Jag har ju en dagsaktuell resa, dvs jag har ju åkt CPH-ARN den dagen.
Sen att jag kommer tillbaka samma dag och vill komma in igen :D på en biljett där flyget redan lyft men det står det faktiskt inget om... :confused:

Alternativt får jag hitta en billig biljett enl tidigare post...

Last edited:
Toppen