Senaste nytt

Invigningsresa till BusinessClass loungehörnor

Invigningsresa till BC loungehörnor

12500 points och 433 sek eco extra
Cph - arn - osl - cph

SK 402 CPH ARN 0825 0935 (plats 2A) MC Donnell Douglas MD-81
SK 487 ARN OSL 1030 1125 (plats 2F) Boeing 737-800
SK 1469 OSL CPH 1345 1455 (plats 2A) Boeing 737-700

enda problemet blir att komma in loungen i CPH vid återresan men jag hoppas på att BC.se lyckas få en deal med SAS så man kommer in.

Det tar tid för kundtjänst att boka denna, de kunde först inte prissätta den sedan kunde de inte få till skatterna och sedan få till 50% erbjudandet men EBG kundtjänst jobbade på det och ringde sedan tillbaka med allt klart, så nu ska jag välja sittplatser.

Last edited:
Invigningsresa till BC loungehörnor

Gratis att avboka så jag bokade för nu fanns det (för mig som EBG iaf)

Last edited:
Ja vi kör på 19 januari tycker jag med. Bra att tariffen även för 10K-erbjudandet tillåter routing via CPH/OSL/ARN för er som vill använda poäng för triangelresan.

Hmm, jag slog just upp vad en round-trip enligt Martins förslag skulle kosta om man betalar för den: 5592kr! Är det SAS eller Expedia som har rökt på här? Det känns ju som ett fantasipris långt över vad en ARN-CPH + ARN-OSL skulle kosta.

Kostnaden blir SEK 2511 om man köper det som tre enkelbiljetter, inklusive skatter och avgifter och YQ och serviceavgift. (Economy)

Det låter ju mer rimligt. Jag får ta och ringa SAS och se vad de kan erbjuda - det borde ju gå att kombinera priser på half roundtrip basis tycker man.

Konstigt nu hittar jag inget med valet hemresa annan ort, tidigare var det billigast CPH- ARN hemresa från OSL och sedan lösa en enkel i mitten (tror det var ca 2200 jag såg detta förra gången jag kollade). Nu har jag ju awardbiljett avklarad men det verkar som något är fel just nu...

Borde ju gå boka
ARN - OSL
(enkel OSL - CPH)
CPH - ARN

Toppen