Senaste nytt

Invigningsresa till BusinessClass loungehörnor

Jag hade redan valt sittplatser när jag bokade, men av någon anledning var jag nedsatt långt ner på ARN-OSL Nu sitter jag på 15D här, det funkar fint...

Nu fattar jag vad som hände stackars mig, jag vade valt 7D (ARN-OSL) men de har ökat ut extra kabinen..... vilka rackare....

Hur blir det med maten på MASH, jag mailade Agehall men har inte fått något svar, något formulär har jag inte sett? Ska jag ringa själv och boka min mat på MASH?

Alla som har meddelat mig, inkl du Sakoz, är med i min förvarning till MASH. Det är två syndare som anmält sig men inte valt mat, men det får lösa sig på plats.

Jag tror att risken att saker går snett ofantligt mycket större ifall enskilda personer börjar kontakta dem också. Klarar de inte av att fixa käk på stående fot åt 4-5 pers så kanske vi skiter i det helt och går till McD istället...

Uppdatering

Observera att vi flyttat fram invigningen av ARN loungen till 09.20 för att Göteborgsgänget ska ha en chans att hinna.

Jag kommer finnas i loungen från cirka 08.00 med nyckelband/namnskyltar till alla anmälda enligt senaste listan ovan.

Ni som är sent anmälda - ni får tyvärr acceptera att restaurangbesöket på Mash kanske innebär att ni inte kan sitta vid samma bord, sista anmälningsdag är passerad sedan länge och vi vill inte skapa mer kaos genom att ni kontaktar restaurangen på egen hand. Det är Agehall som ansvarar för den kontakten.

Alla som har meddelat mig, inkl du Sakoz, är med i min förvarning till MASH. Det är två syndare som anmält sig men inte valt mat, men det får lösa sig på plats.

Jag tror att risken att saker går snett ofantligt mycket större ifall enskilda personer börjar kontakta dem också. Klarar de inte av att fixa käk på stående fot åt 4-5 pers så kanske vi skiter i det helt och går till McD istället...

Jag försökte äta på Mash i tisdags, det gick inte fullt, 30 min väntetid... Finns det ens en McD airside? :)

Toppen