Senaste nytt

Invigningsresa till BusinessClass loungehörnor

Skulle folk gå och ta en öl på kvällen inne i stan?

Tyvärr stänger väl loungen på arlanda 20:30 på lördagar så vi kan väl inte gå dit och vara där så länge när vi kommer från CPH?

Men de kanske har öppet lite längre om man har Björnströmstatus i loungen?

Hej,

Även jag skulle vilja anmäla mig till resan. Ansluter med morgonflyget fr CPH. Är det här jag anmäler mig?

/Upintheair

Last edited:
Hej,
Jag har just nu min loungerun bokad som poängresa, funderar nu på att köpa den med cash i economy istället.

Pratatade precis med kundtjänst, Övik, när jag frågade så tittade hon på hur denna skulle kunna bokas och sa att det skulle bli 2 biljetter fast på samma bokning, är det så era biljetter är bokade eller har hon fel och isf. hur ska jag "instruera kundtjänst"?
Flyger ex-cph, CPH-ARN-OSL-CPH

Jag har en resa LLA-CPH bokad för poäng. Routingen är ju LLA-ARN-OSL-CPH och CPH-ARN-LLA. Ulla har samma resa till CPH men utgår från GOT istället. Så vi flyger tur och retur till CPH iaf. Antar att de andra från ARN flyger till CPH via OSL på ditvägen.

enligt ITA matrix kan man boka resan ARN-OSL-CPH-ARN på en biljett för knappt 6 000 kr i klass B.

Antar att sas föreslog typ CPH-ARN-OSL på en biljett och sen en biljett OSL-CPH separat i samma PNR i ditt fall.

Nu har jag köpt den med cash och i economy som
CPH-ARN // OSL-CPH

Och en ARN-OSL separat direkt på nätet för när jag ringde så sa de att ARN-OSL var full men det fanns plats på webben :rolleyes:

Verkar som det har skett lite ändringar på stolarna? Jag valde plats och platskartan matchade inte den vi har tidigare har man ändrat plan?

SÅ, hur många är vi nu på den här rundan? Bara dagar kvar tills vi ses på ARN T5 lounge. Jag kör från Kungsholmen vid 8.30 och i bilen finns plats.

Toppen