Senaste nytt

Invigningsresa till BusinessClass loungehörnor

Bra. Jag tycker det vore bra om du kan få dit våra riktiga namn med på namnbrickorna isf...

Jag hade tänkt mig något liknande det här (med andra ord lätt för var och en att lägga till sitt riktiga namn)

namnbricka.jpg

Kära vänner, visar sig att jag nu ska flyga YYZ-CPH-ARN denna dag, så har följdaktilgen bokat av min award ARN-OSL-CPH-ARN. Kommer heller ej kunna delta på middagen i CPH. Kan någon som känner sig ansvarig ta bort mig från middagsbokningslistan?
Lovar dock att jag ska vara bland de första att skriva något lämpligt i gästböckerna!

Var i dag i loungen på ARN T5 och fick sedvanlig kram av flickorna. Tänkte jag skulle kolla vad som som arbetar i loungen känner till om vår aktivitet så jag frågade dom två tjänstgörande bakom disken om dom känner till BusinessClass.se och att vi skall ha egen plats där. Svaret var "näää, det vet vi inget om, vad är det"? Men, här fanns också SAS Product Manager - Lounge SAS Ground handling Anne-Grete på armlängsavstånd och hörde min fråga. Svaret blev, till kollegor och mig, "Jo det känner jag till men har inte informat ännu". Men nu känner personalen på ARN T5 till vår invigningsresa samt vad som kommer hända och hur engagemanget kommer se ut...

Berättade just för min äldsta son vår invigningstur och frågade om han ville hänga med.
Hans svar var lika kort som enkelt - "2000-talets nördar" var det enda han sa....

Last edited:
Kan någon som känner sig ansvarig ta bort mig från middagsbokningslistan?

Jag fixar det Roger. Trist att du inte kan komma, men det är sådant som händer.

Fö jag kommer att bekräfta antalet middagsdeltagare till Mash imorgon och därefter maila ut menyn till alla som anmält sig. De vill att vi förbeställer, så jag kommer att samordna detta. All info kommer via mail.

Är det någon mer än mig som flyger ex-CPH?
Adam? Agö? njohansson?

Annars överväger jag att undersöka möjligheter till ombokning av CPH-ARN till på fredagkväll för att inte missa början på eventet i ARN...

Var bor folk natten fre-lör? Vore ju roligt att ta ett pre-meeting om jag nu bokar om.

Last edited:
Toppen