Senaste nytt

Intresse för att testa 30 minuter i Business Jet

Men jag är på om jag blir en av de som får följa med på MD80 eventet hur som helst.

Om jag får plats på eventet hakar jag gärna på detta också!

Jag är också intresserad men eftersom jag också saknar EBG / EBP så tror jag inte det är så stor sannolikhet att jag kommer med MD80 eventet. .

Jag är absolut på, efter London trippen så måste vi ju fortsätta :)

Det hade ju såklart varit riktigt häftigt att flyga PJ...!

er svært interessert i å prøve :)

Ger härmed klartecken att jag absolut är intresserad av detta.

Bern
Jth
Holloman
Valley
Roger J
Sembl
Sunkan
Agehall
Rvarttinen
Martin Björnström
Andreas Eriksson
Paby
Resenären
Tommy
GOTATH
Joffus_87
englundjesper

17 intresserade så här långt! Blir kul att se hur många från NO/DK som är intresserade!
 
Två Private Jets är bokade (precis som jag skrivit ovan) och du kommer kunna boka en plats i samband med MD-80 bokningarna. Vi kan göra flera rundor med planen så det finns ca 60 platser totalt såvitt jag kan se.

SundtAir kommer ta fram ytterligare några plan för visning och parkerar dom intill vår MD-80. Blir som en liten flygshow där!
 
Ni bokar Private Jet som en tillval på MD-80 bokningssidan. Går att boka utan att ens följa med på MD-80 äventyret om man är baserad i Oslo t ex.

SundtAir på Gardermoen är jätteladdade för att ta emot oss och om väder & omständigheter tillåter kommer dom ställa upp flera Private Jets på plattan när vi kommer med MD-80, bland annat Falcon 900EX och en Gulfstream (som på bilden ovan). Blir som en liten flygmässa med en massa godbitar man normalt sett aldrig ser.
 
Toppen