Jeg tror de passer perfekt i forummet markedspladsenJag har två BOGOs weekend night certificates som jag inte kommer hinna använda och som jag gärna delar med mig av till någon behövande. Det ena går ut nu i augusti och det andra i september. Skicka PM om någon har användning för dem.
Din länk verkar mysko.. Gör som Johhenrik säger, signa up asap eller on-site!Har åtta nätter på InterContinental Resort Tahiti bokade om ca 3 månader.
Gick med i reward club precis innan denna bokning, så ingen erfarenhet alls av programmet.
Finns det någon anledning till varför jag inte bör köpa ambassador? Eller har jag missat något villkor? tex att jag behöver vara Amba vid bokningstillfället...
Tacksam för svar
Om man har några nätter per år på IC är ju 14.000 poäng (24k - 10k tillbaka) för Ambassador sjukt bra värde tycker jag. Kul att du fick nytt Platinum. Är ett flertal på FT som rapporterat att de också fått platinum igen när de förnyade Ambassador. Vet inte om det är IHG IT eller en bussig gest.Förnyade mitt ambassador genom att "offra" 24000 poäng i slutet av november. I dag så kom det ett nytt välkomstpaket.
weekend certificate, bagagetag i metall, 10000 poäng vouncer samt det bästa av allt, ett Platinum ambassador. Trodde att det skulle komma ett guld då jag inte riktigt har nått upp att återkvalificera till platinum förra året.
Som grädde på moset så är boxen en fröjd att öppna, snyggt!