Jag tror att hela grejen var att det kunde tolkas som att du tyckte att du hittat ett ”hack” och funderade på om man inte kunde sätta det i system, trots avrådan från flertalet andra.Tack Jane Insane för att du ryckte ut. Det värmer! Känner mig rätt skamsen efter alla tillrättavisningar men det är väl det som är meningen. Har flera gånger bett om ursäkt för att jag inte lyckades checkade ut sista sträckan. Försökte på flera sätt och jag tycker att det är en stor brist att det inte går att göra i appen även som det ser ut så. Skulle självklart aldrig medvetet försöka försena ett plan.
Ville mest ha en bra dialog om ett viktigt ämne som Skiplagging. För många kan det kanske kan vara helt avgörande för att ha råd med att komma iväg på en resa.
Tycker generellt här att det är en hård stämning för hos som inte besöker forumet så ofta. Någon sätter tonen och så hakar svansen på. Det är kanske så man vill ha det. I alla fall inget för mig.
Ville på riktig bara dela med mig av något som inte blev helt lyckat för att andra inte ska göra samma misstag. Kan konstatera att några verkar tyck att det är absolut oacceptabelt och några verkar tycka att det är ok om man har ett gott skäl under förutsättning att man säkerställer att man inte är incheckad på sista benet.
Är skiplagging en nödvändighet för att ha råd med resan föreslår jag att man istället avstår från resan. Visst, vissa resor kan såklart vara mer eller mindre ett måste men oftast är ju inte så fallet.
Med det sagt är det i övrigt såklart inte fel med diskussion och jag ber om ursäkt om mitt tidigare inlägg uppfattades som för hårt (syftet var inte alls så utan snarare att det skulle vara informativt).